wtorek, 15 marca 2022

Wiosenna dekoracja stołu wielkanocnego - DT MARGARET

 Cześć Kochani :-)


W oczekiwaniu na wiosnę oraz zbliżające się święta przygotowałam projekt inspiracyjny z wykorzystaniem najnowszej kolekcji papierów marki Margaret  "Romantic Moments".

 



Kolekcja ta jest niezwykle uniwersalna i tak cudownie wiosenna, że jak tylko wzięłam ją w swoje ręce od razu wiedziałam, co z niej powstanie. Pomysły zaczęły rodzić się jak grzyby po deszczu.
Jednym z nich było stworzenie wiosennego koszyczka wielkanocnego, wypełnionego akrylowymi pisankami w wiosennej odsłonie:-)

 

Do wykonania koszyczka wybrałam jasny papier o delikatnym różowym odcieniu. Jego bryła powstała z jednego arkusza, jedynie uchwyt dokleiłam z pasków - pozostałości po wcześniejszych projektach.
Dekoracyjne elementy pochodzą z arkusza z dodatkami do wycinania.

 


Do kompletu powstały dwa akrylowe jajeczka, we wnętrzu których zamknęłam soczyste, wiosenne dekoracje.  Wykonałam je z mchu, listków, różyczek i tekturek oraz uroczych motyli, bez których nie wyobrażam sobie prawdziwej wiosny :-)


 



Tak wykonana dekoracja to zarówno piękna ozdoba świątecznego stołu jak również bardzo wdzięczna forma złożenia życzeń i podarunku dla swoich przyjaciół lub bliskich :-)



 

W projekcie wykorzystałam:

kolekcję papierów "Romantic Moments" 

arkusz z elementami do wycięcia

arkusz z listeczkami do wycięcia

arkusz z różyczkami do wycięcia

oraz jajka akrylowe ze sklepu DREAMS 

 

Koszyczek zgłaszam na wyzwania:


 



Pozdrawiam i życzę Wam spokojnego dnia,

Inka



2 komentarze:

  1. Jakie to wszystko piękne. Koszyczek i jajeczka to piękne dekoracje. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ! Dziękuję za udział w wyzwaniu "Crafty Moly"

    OdpowiedzUsuń