czwartek, 3 marca 2022

Pamiątka Chrztu Św. dla dziewczynki - DT PAPER CARD

 Cześć Kochani :-)


Przed nami sezon wiosenno - letni, obfitujący w najróżniejsze  uroczystości sakramentalne, pora zatem zaglądnąć na półki sklepowe PAPER CARD, by zaopatrzyć się w niezbędne tekturki i inne materiały.

 

Dzisiaj przygotowałam dla Was podpowiedź inspiracją, w której wykorzystałam tekturki z motywem serca, jak również stosowny do okoliczności napis oraz drobne kwiatuszki na gałązkach.

Aby nadać swojej pracy więcej lekkości oraz delikatnego blasku, powierzchnię tekturek rozjaśniłam białą farbą akrylową a następnie oprószyłam bezbarwnym brokatem.

Na powyższym zdjęciu jena z moich ulubionych tekturek, bardzo często wykorzystywana również w formie "surowej" czyli niczym nie barwionej.


Malutka, koronkowa sukienka, którą wykonałam własnoręcznie od podstaw - stanowi tutaj uroczy dodatek do delikatnej kwiatowej kompozycji :-)



Wnętrze kartki posiada miejsce na wpisanie życzeń oraz zakładkę w formie paska, z przeznaczeniem na prezent pieniężny, voucher/bon podarunkowy lub zaproszenie na sesję zdjęciową :-)


W pracy wykorzystałam tekturki oraz wstążkę vintage ze sklepu PAPER CARD.

 

Zainspirowana tematem wyzwania w Art-Piaskownica, na użycie motywu serca zarówno na pudełku jak i kartce, dałam się ponieść wyobraźni. Mam nadzieję że moja propozycja przypadnie Wam do gustu.



Kartka jest dziecięca, zatem zgłaszam ją również do wyzwania w Kartkowe ABC

 Są tu moje ulubione elementy scrapowe czyli TEKTURKI zatem próbuję szczęścia również w 

 Miszmasz Papierowy


 

 

Pozdrawiam Was serdecznie,

Inka

7 komentarzy:

  1. Piękna, delikatna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękną pamiątkę wykonałaś. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka i cały komplet. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC

    OdpowiedzUsuń
  4. delikatnie i subtelnie. dziekuje za udzial w wyzwaiu sklepu miszmasz papierowy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna pamiątka. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Dziękuję za udział w wyzwaniu "Miszmasz Papierowy"

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, bardzo elegancka :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń