sobota, 19 marca 2022

Album ślubny w ażurowej oprawie - DT MARGARET

 Witajcie Kochani :-)


Dzisiaj przedstawiam moją propozycję inspiracyjną do marcowego wyzwania MARGARETKA.
Na tę okoliczność przygotowałam ślubny album w ażurowej oprawie.


 

W pracy wykorzystałam naszą nowiutką kolekcję papierów "Romantic moments", która mnie wprost zauroczyła swoją delikatnością, zwiewnością, jasną kolorystyką i przepięknie zestawionymi ze sobą motywami.



Najpiękniejszą ozdobą a zarazem wisienką na torcie tego projektu jest roztańczona Para Młoda i stylowa ramka z umieszczonymi wewnątrz dwiema obrączkami. Te motywy pochodzą z arkusza z elementami do wycinania.

 
Jak wiecie, żeby spełnić wytyczne naszego wyzwania należy wybrać linię, lub trzy sąsiadujące płatki naszego kwiatuszka.
Ja wybrałam płatki w kolejności
: MASKA - PĄCZEK - ZAWIJASKI.




Maskę użyłam do wykonania wzoru pisma - na pierwszej stronie albumu oraz na tagach, natomiast pączki i zawijaski to motywy znajdujące się na arkuszach zdobiących mój projekt :-)

Album posiada przepiękną ażurową oprawę, na której ułożyłam kompozycję kwiatową natomiast jego pierwsza strona została zarezerwowana na późniejszą personalizację.

Na szczególną uwagę zasługuje również ten wspaniały ażurowy motyw kwiatowy - nie wiem jak Was, ale mnie zauroczył na maxa :-)


Kolejne karty ukazują delikatną, romantyczną grafikę nowego zestawu papierów, posiadają zakładki i kieszenie z umieszczonymi w nich tagami oraz miejsca przeznaczone na wklejenie fotografii.



Albumik składa się z czterech kart i dziesięciu różnej wielkości tagów, ale jego forma pozwala na rozszerzenie i dowolne uzupełnienie pojemności o kilka a nawet kilkanaście dodatkowych kart.

W pracy wykorzystałam:


Kolekcję papierów Romantic Moments

Arkusz PSM 0301







A także materiały i preparaty pochodzące ze sklepu DREAMS:

- cudowną bazę albumową z ażurową oprawą marki CiaoBella

- farby i preparaty mediowe CADENCE:


Album zgłaszam na wyzwania:


 



Pozdrawiam i życzę Wam powodzenia oraz dobrej zabawy :-)

Inka-art  



3 komentarze:

  1. Przepiękny album. Sama radość taki posiadać. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudny album. Dziękuję za udział w wyzwaniu PassionScrap. Pozdrawiam, Hania DT. Zachęcam do zapoznania się z regulaminem wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem pod wrażeniem! Pamiątka na lata:)

    OdpowiedzUsuń