czwartek, 3 lutego 2022

Zestaw urodzinowy dla dwulatka - DT PAPER CARD

 Cześć Kochani :-)


Dzisiaj przychodzę z propozycją wykorzystania naszych cudownych tekturek do wykonania zestawu urodzinowego dla dwulatka.

 

Przygotowałam kolorowy, chłopięcy komplet składający się z wesołej karteczki urodzinowej oraz niedużego przybornika na kredki i pisaki do kolorowania :-)

Sześcienny przybornik przyozdobiłam drewnianymi motywami samochodów oraz literkami.
Wewnątrz autka umieściłam tekturkę - misiową rodzinkę. Jest to jeden z moich najbardziej ulubionych, dziecięcych motywów, który już po raz kolejny gosci w pracach przygotowanych dla maluchów :-)


Karteczka urodzinowa dla dwulatka powinna być barwna, radosna, ciekawa :-)  Głównym bohaterem dzisiejszej pracy jest mały chłopczyk w otoczeniu wesołej gromadki zwierzaków i kolorowych balonów.




Tym razem kartkę zapakowałam w przestrzenną kopertę, którą również wykonałam własnoręcznie od podstaw.


Mam nadzieję że dzisiejsza propozycja zainspiruje Was do wykorzystania naszych tekturek w projektach dziecięcych. Na półkach sklepowych PAPER CARD znajduje się cała gama fajnych wzorów, począwszy od stosownych napisów, które idealnie podkreślają okoliczność i charakter prac, poprzez ciekawe i różnorodne motywy, wśród których na pewno znajdziecie coś interesującego i wyjątkowego.


Pozdrawiam Was cieplutko,

Inka


4 komentarze:

  1. Kochana
    Całość jest piękna, bardzo starannie wykonana, pomysłowo,
    kolorowo- dziękuję jeszcze raz za niezwykły prezent dla mojego kochanego Wnusia💝😊
    Pozdrawiam cieplutko z uśmiechem 🌷😀🍀

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny chłopakowy komplecik 😉. Ogromnie mi się podoba. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały komplet na pewno zachwycił małego jubilata. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń