sobota, 19 lutego 2022

Pudełko prezentowe dla faceta - DT MARGARET

Witajcie Kochani :-)

 

Jak ten czas szybko biegnie, mamy już luty i kolejne wyzwanie MARGARETKA! 

 Tym razem królują u nas odcienie koloru różowego w otoczeniu bardzo ciekawych haseł - wybór jest na prawdę interesujący - możecie się sami o tym przekonać, biorąc udział w naszej zabawie :-)


Chociaż kolor różowy należy do moich ulubionych, tym razem nie występuje on w przygotowanym projekcie inspiracyjnym ;-)

 
Jak widzicie, jest to praca typowo męska, przygotowana z myślą o "rasowym" i bardzo stylowym facecie, więc o różu nie mogło być tu mowy :-)
Postawiłam na odcienie musztardowo - miodowe, szarości i głębokie brązy czyli doskonała klasyka, połączona z elementami natury - bardzo dobrze współgra z drewnem, naturalnym sznurkiem i tkaniną jutową. 

 


 W tym miesiącu mój wybór padł na płatki MARGARETKI, ułożone w kolejności: vintage, marker, kora drzewa - u mnie: kora drzewa cynamonowego :-)

 


 



Projekt zdobią papiery z kolekcji "Breeze of Dreams" - idealne do męskich prac, ze względu na kolorystykę jak i doskonale pasujące motywy :-)

 
Ja wybrałam najbardziej męski element grafiki - cudowny, klasyczny motocykl, umieściłam go w otoczeniu: tekturek - kół zębatych, łańcuchów i groźnego smoka - symbolu siły i władzy.





Wnętrze pudełka jest dość prosto ozdobione, posiada dwuczęściowe dno, przygotowane do umieszczenia dwóch męskich zegarków.



 Mam nadzieję że moja propozycja zainspiruje Was do podjęcia wyzwania i chęci do udziału w naszej zabawie - serdecznie zapraszam. Wszelkie wytyczne i zasady zabawy znajdziecie na FB MargaretMycraftime. Swoje prace możecie zgłaszać do końca miesiąca na naszej stronie FB w jednym z utworzonych tam albumów :-)



 

Z kolekcji "Breeze of Dreams" wybrałam następujące arkusze:

PSM 0102

PSM 0108

PSM 0101

PSM 0107

 

Pozdrawiam i życzę dobrej zabawy,
Inka

1 komentarz:

  1. Świetne pudełko wspaniale, po męsku ozdobione. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń