środa, 16 lutego 2022

Listownik na czułe słówka DT MARGARET

 Witajcie Kochani :-)

 

Dzisiaj prezentuję kolejną inspirację przygotowaną z najbardziej romantycznej i ulubionej kolekcji papierów scrapowych.

 

Moja dusza romantyczki znowu dała znać o sobie, kiedy to po raz kolejny przeglądałam przepiękny zestaw papierów "Love Me Tender". Wówczas zrodził się pomysł na wykonanie listownika w stylu Shabby chic, wypełnionego sekretnymi liścikami w nastrojowych banderolach :-)

 







Do wykonania pracy wykorzystałam arkusze z w/w kolekcji a także piękną tekturkę w kształcie ramki z zawijaskami, ręcznie wykonane kwiaty i elementy pochodzące z dodatkowych pasków z grafikami do wycinania :-)





Mam nadzieję że dzisiejsza propozycja przypadnie Wam do gustu i przywiedzie na myśl ciepłe wspomnienia o "epoce" odręcznego pisania sekretnych liścików miłosnych, które niegdyś były skrzętnie gromadzone i przechowywane w specjalnie przygotowanych pojemnikach.

Moje liściki dostały bardzo romantyczną oprawę a każdy z nich posiada tytuł, odnoszący się do treści zapisanej wewnątrz :-)

Do wykonania swojej pracy wykorzystałam Papiery ze sklepu  Mycraftime

Paski PSM 0213
PSM 0208
PSM 0211
Pręciki do kwiatów PT-128

 Moje ulubione preparaty mediowe marki CADENCE (na poniższej fotce). Te wspaniałości są dostępne w sklepie DREAMS


a także cudowną tekturkę z Miszmasz Papierowy 

 


oraz bazę listownika i preparaty marki CADENCE - te materiały są dostępne w sklepie DREAMS - serdecznie polecam :-)

Miłosny listownik posyłam na wyzwania w:

 Zielone Koty

Miszmasz Papierowy



Crafty Moly



Pozdrawiam i życzę miłego dnia,

Inka


15 komentarzy:

  1. Piękny listownik. Bardzo klimatyczny i kobiecy. Kiedyś bardzo lubiłam pisać listy i uwielbiałam je dostawać, ale czasy bez powrotnie się zmieniły. Jaka szkoda. Pozdrawiam Inko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna, romantyczna praca. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno mnie tu nie było, ale ten Twój listownik bardzo mnie zaciekawił. Wg mnie jest super. Ja jestem starej daty i ubolewam bardzo nad faktem ze już mało kto pisze listy, ba nawet kartki ciężko wysłać zwłaszcza teraz przy cenie znaczków PP. Ale taki listownik powinien być w każdym domu, zwłaszcza tak cudny. Tak kolekcja papierów faktycznie jest rewelacyjna!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Ma niesamowity klimat.
    Podziwiam.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna praca - zachwyciłam się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Woooow, ale piękny!!! Cudny i taki delikatny, romantyczny, po prostu idealny :).
    Uściski Inko!:)
    Dziękuję również bardzo za udział w Wyzwaniu Szuflady i życzę powodzenia :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna praca ! Dziękujemy za udział w wyzwaniu "Crafty Moly"

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, cudna praca i pomysł :-) DT Crafty Moly, Ajgacia

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna praca. Dziękuję za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam Joanna-Papierowe Pasje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny listownik, w pięknym, romantycznym stylu wykonany, a ramka idealnie wpasowała się w całość (miło jest tak zobaczyć zaprojektowane przeze mnie tekturki w pracach innych osób). W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  11. ale cudo! dzieki za udział w wyzwaniu sklepu miszmasz papierowy i zycze powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawa i oryginalna praca. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna praca! Dziękuję za udział w wyzwaniu "Miszmasz Papierowy"

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny, bardzo romantyczny :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń