wtorek, 23 listopada 2021

Świąteczny podarunek pod choinkę - DT PAPER CARD

 Witajcie :-)

Dzisiejsza inspiracja powstała dla sklepu PAPER CARD, skąd pochodzą wszystkie tekturki użyte w projekcie.

Kochani, w oczekiwaniu na magiczny, najpiękniejszy i najbardziej rodzinny czas Świąt Bożego Narodzenia, pora pomyśleć o prezentach pod choinkę ;-) Moja dzisiejsza propozycja to duża skrzynia, która pomieści zarówno słodkości jaki i ozdoby choinkowe lub inne drobne podarunki dla najbliższych. Do kompletu powstały dwie bombki w formie dwustronnie zdobionych medalionów.

Skrzynię ozdobiłam papierem ryżowym i papierami scrapowymi marki Ciao Bella Paper, z najnowszej kolekcji: "Memories of a Snowy Day"

Cały zestaw papierów jest przepięknie zaprojektowany, klimatyczny i pełen uroczych, zimowych motywów. Mnie najbardziej urzekła miejska alejka z kolorowymi kamienicami.
Ten motyw wykorzystałam do ozdobienia zarówno zewnętrznej jak i wewnętrznej powierzchni wieka skrzyni. Inne motywy pochodzące z tej samej kolekcji możecie obejrzeć na medalionach :-)

W pracy wykorzystałam mnóstwo tekturek z naszego sklepu - wybrałam takie, które idealnie wpisały się w zimowy, miejski pejzaż.
Projekt posiada również elementy przestrzenne - pachnące laski cynamonu, gwiazdki anyżu, kuleczki głogu, gałązki i dekoracje roślinne.
Wykorzystałam także moje ulubione preparaty mixed mediowe - za ich pomocą udało mi się uzyskać mroźny, zimowy klimat na wszystkich elementach kompletu.




















Mam nadzieję że moja dzisiejsza propozycja nastroi Was świątecznie i zainspiruje do wykonania zimowych prac, do których serdecznie polecam tekturki ze sklepu PAPER CARD.

Wspomniany mroźny klimacik to zasługa preparatów mediowych marki CADENCE - cała ich rodzinka znajduje się na poniższej fotce a możecie je zakupić w sklepie DREAMS


W oczekiwaniu na ..... rodzinne, magiczne, pełne radości i bliskości Święta Bożego Narodzenia, posyłam swoją pracę na wyzwania:


Linie bingo to: Tekturka, tekturka, tekturka / wstążka, brokat, tekturka / ramka, tekturka, brokat


 i jeszcze jedno BINGO:

Linia bingo: choinka,zielony, gwiazdka/śnieg lub biały, choinka, kolor piernikowy

 

Kochani, bardzo dziękuję za dzisiejsze spotkanie i serdecznie zapraszam na kolejne.

Ściskam Was i gorąco pozdrawiam,

Inka

11 komentarzy:

  1. Świetny pomysł i piękne wykonanie!
    Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety w mix mediach jestem cienka jak szczypiorek , ale bardzo lubię zimowe widoczki, a już domki to juz moja wielka miłość. Na dodatek uwielbiam pakować prezenty w pudełeczka, Więc ja mogę tylko napisać , że wszystko jest cudne!!! A ta skrzynka to już mistrzostwo świata!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prezenty przygotowałaś. Medaliony zachwycające i pomysłowe. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie witamy w bingo Szuflady

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Szczeka mi opadła! Rewelacja Inko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna praca w cudnym klimacie. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowna praca! dziekuję za udział w wyzwaniu Miszmasz papierowy !

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna praca!Dziękujemy za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wooow! Jest MOC! Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń