niedziela, 7 listopada 2021

Kartka kaskadowa - DT AP

 Witam Was Kochani :-)


Moja dzisiejsza inspiracja powstała dla bloga Art-Piaskownica, na nasze listopadowe wyzwanie kartkowe, które upłynie pod hasłem  - KARTKA KASKADOWA :-)

 

Lubię nietypowe formy kartkowe a "kaskada" należy do łatwych i bardzo efektownych.
Sami zobaczcie - wystarczy odpowiednio przyciąć, zbigować, pozaginać w przeciwnych kierunkach -  i mamy gotową fajną bazę do wykonania pięknej i pomysłowej karteczki :-)













Moją pracę zdobią delikatne papiery scrapowe z najnowszej, zimowej  kolekcji marki  

Ciao Bella Paper:

 THE GIFT OF LOVE


 oraz tekturki ze sklepu Magiczny Kociołek - Sponsora naszego wyzwania :-)

Praca dostała również mediową oprawę - białą farbą akrylową wykonałam puszyste zaspy śnieżne i nawisy na drzewach. Perłowa konturówka odpowiada za sople lodu, zwisające z górnych krawędzi kartki oraz płatki śniegu. Delikatna gaza nadała mojej kompozycji przestrzenności i zimowego klimatu.
Jest mroźnie ale również romantycznie - czyli, tak, jak lubię najbardziej :-)

Mam nadzieję że moja propozycja przypadła Wam do gustu i zainspirowała do wykonania kartki o konstrukcji kaskadowej. Zapraszam do udziału w naszym wyzwaniu - wszelkie szczegóły znajdziecie na blogu Art-Piaskownica :-)

Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia :-)
Inka

1 komentarz: