sobota, 13 listopada 2021

Czary, mary z kapelusza - DT PAPER CARD

 Witam Was serdecznie :-)


Bardzo lubię scrapbooking w przestrzennych formach. Dzisiaj prezentuję pracę inspiracyjną, stworzoną dla bloga PAPER CARD, do tematu naszego listopadowego wyzwania "CZARY, MARY".


Kochani, pomysłów na ten projekt było sporo, ostatecznie wybrałam kapelusz w mrocznej odsłonie. Zapewne jesteście ciekawi, co skłoniło mnie do stworzenia tak oryginalnego projektu?
Otóż  zainspirowały mnie te stare, zniszczone okulary, które w tej chwili zdobią rondo kapelusza. Jak tylko je zobaczyłam, od razu pomyślałam o naszych tekturkach - pajęczynkach i uśmiechniętych dyniach. No tak ale same pajęczynki i dynie - owszem, wyglądają uroczo, jednak zapragnęłam jakiegoś strasznego dodatku, który sprawi że powstanie praca z tzw pazurem. Dołożyłam jeszcze małą czaszkę, idealnie pasującą do tematu projektu. Już było dobrze ale jeszcze czegoś mi tu brakowało. Wszyscy wiemy że w miarę jedzenia apetyt rośnie - to może by tak jeszcze jakieś skrzydła dołożyć?  A czemu nie.
Wypatrzyłam takowe na jednym z papierów od ScrapBoys - wycięłam, przymierzyłam - leżą jak ulał.
 

Kochani, wracając jeszcze do samej bazy, na której wykonałam kompozycję.  Kapelusz zaprojektowałam i wykonałam własnoręcznie. Powstał z arkusza grubego kartonu craftowego. Nie jest idealny, ale o to właśnie mi chodziło. Wymarzyłam sobie stary, pomięty i po przejściach, więc dokładnie taki sobie "wyczarowałam" :-)










 

A teraz moi niezawodni bohaterowie i spece od efektów specjalnych czyli preparaty mediowe marki CADENCE:


 

Mam nadzieję że mój pomysł zainspiruje Was do podjęcia wyzwania i zachęci do wspólnej zabawy z nami na blogu PAPER CARD Serdecznie zapraszam :-)

 A tym czasem ja zakładam swój magiczny kapelusz i pędzę na Bal do Drakuli :-)

 

 

 oraz na Jesienne inspiracje - przecież Halloween to jak najbardziej jesienne święto ;-)




Uściski, 

Inka

6 komentarzy:

  1. Mroczna praca. W sam raz kapelusik na bal :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna dekoracja! doskonale skomponowałaś całość, wyszło baardzoo klimatycznie! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mega ! Powodzenia w wyzwaniu, pozdrawiam Anita DT CraftyMoly

    OdpowiedzUsuń
  4. Super 🙂 dziękuję za udział w wyzwaniu "Crafty Moly".

    OdpowiedzUsuń