czwartek, 1 października 2020

Tworzę z ITD Collection - Kobiecy mini album

 Witajcie Kochani :-)


Dzisiaj przychodzę z kolejną pracą inspiracyjną.

Tym razem przygotowałam ją dla Art-Piaskownicy, na
wyzwanie z cyklu "Małe formy twórcze":-)

W październiku tworzymy MINI ALBUMY

 

 

Moja propozycja to album zamknięty w sześciennej  kostce o boku 10 cm.

 Składa się on z 20 kart tagowych, z obustronnie umieszczonymi kieszeniami.


Wewnątrz tej niepozornej kostki zamknęłam część swojej kobiecej duszy.

Jesteście ciekawi co powstało???

Zatem zajrzyjmy do środka - serdecznie zapraszam :-)


Karty mini albumu ozdobiłam kobiecymi tekturkami, koronkami, perłami
i przewiązałam delikatnymi kokardkami z tiulu


Każda odsłona karty zawiera w sobie  mały pierwiastek wielkiego, kobiecego świata;-)


Można spotkać tu zarówno kobiety silne, stanowcze i energiczne, jak i kokieteryjne,
tajemnicze wręcz magiczne.


Piękne, zadbane, dumne ze swej kobiecości, kochające modę i podążające za jej najnowszymi trendami.


Eleganckie, damskie pantofelki, wyszukane torebki, piękne kapelusze, parasolki, biżuteria
to kobiece atrybuty moich albumowych bohaterek.





Są tu również zakręcone pasjonatki, silne i świadome kobiety pracujące, zorganizowane gospodynie domowe, pełne ciepła i miłości matki, młodziutkie i beztroskie dziewczynki oraz bujające w obłokach nastolatki.







Do wykonania projektu pociachałam cudowną kolekcję papierów scrapowych od ITD Collection:

French Chic

Znalazłam w niej wszystko, czego potrzebowałam: nutę kobiecego stylu, elegancję,
tajemniczy klimat, ciepłe barwy i motywy kwiatowe, przeplatane delikatną koronką.
Wymienione cechy zadecydowały o wyborze tego zestawu do stworzenia
malutkiego ale uroczego albumu :-)


Kochani, kończąc swój wpis, chcę Was bardzo serdecznie zaprosić
do wzięcia udziału w wyzwaniu Art - Piaskownicy
i stworzenia swojego wyjątkowego mini albumu.


Pozdrawiam milutko,

Inka

3 komentarze:

  1. Przepiękny albumik Inko. Cudownie kobiecy i delikatny. Trudno uwierzyć, że takie maleńkie pudełko pomieściło tyle cudowności :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zobaczyłam Twój mały album to aż oczy mi się zaświeciły a serce szybciej bić zaczęło. No i znowu się zakochałam :) Cudowny jest Twój album! Od jakiegoś czasu przymierzam się do czegoś takiego. Pudełko mam zamiar sama zrobić więc to troche potrwa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam cichą nadzieję, że będę miała kiedyś czas żeby usiąść i zrobić coś tak pięknego. Póki co wszystko tworzy się w pędzie i nie zawsze jest idealnie. Album Twój prześliczny. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń