czwartek, 4 czerwca 2020

Komplet w stylu Shabby Chic


Witajcie Kochani :-)))



Dzisiaj, trochę spóźniona, przychodzę do Was aby zaprezentować projekt wykonany z okazji najpiękniejszego majowego święta - Dnia Matki :-)
Błękitny, ukwiecony komplecik powstał z mojej ulubionej Lemoncraftowej kolekcji "Nie zapomnij mnie".
Praca utrzymana jest w stylu Shabby Chic, z dużą ilością warstw, przełożonych skrawkami koronek i tekturkami oraz mnóstwem wiosennych, polnych kwiatów :-)))

Chyba nie zabrzmi to zbyt skromnie ale muszę Wam powiedzieć że jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego swojej pracy.  Wyszło zgodnie z zamysłem i dokładnie tak, jak sobie zaplanowałam, spodobało się obdarowanej nią Mamie a na tym najbardziej mi zależało;-)))

Mam nadzieję że spodoba się również Wam ;-)









































Komplet zgłaszam na wyzwania:
https://kartkoweabc.blogspot.com/2020/06/k-jak-koronka.html


https://craftymoly.blogspot.com/2020/06/wyzwanie-101-miosc-dziecko-rodzina.html





Kochani, na tym dzisiaj zakończę i szybciutko biorę się za opracowanie kursu na lampion, który obiecałam Wam kilka postów wcześniej. Więc wybaczcie moje mniej wylewne gadulstwo - nadrobimy innym razem ;-)))

Buziaki i do zobaczenia niebawem,
Inka

12 komentarzy:

  1. Ależ piękny komplecik.
    Cóż za wspaniała kwiatowa kompozycja! Pozdrawiam miło,udanego dnia 🌞

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny, czarujący komplecik, Halinko.

    OdpowiedzUsuń
  3. I słuszne Twe zadowolenie bo wyszło cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Halinko jest cudnie bardzo romantycznie a to serducho w kwiatach jest obłędne !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny, gustowny zestaw keiatkowy 🌸🧡🤗
    Serdeczności zostawiam z samego wczesnego poranka 🌞🙋

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny, romantyczny, bajeczny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za cudowne połączenie kolorów, faktur i motywów:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny komplet :) Dziękuję za udział w zabawie Kartkowego ABC :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny komplecik :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowego ABC:) Pozdrawiam, Patrycja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny zestaw!
    Dziękuję, że zechciałaś dołączyć do wyzwania w Crafty Moly,
    pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń