piątek, 12 czerwca 2020

Nowa, pasjonująca przygoda - Projektuję dla TEKTURKOWO oraz sklepu DREAMS:-)


Witajcie Kochani :-)))

Dzisiaj oficjalnie zaczynam nową przygodę jako Projektantka DT TEKTURKOWO :-)
Co najmniej przez najbliższe półrocze będę inspirować Was pracami, na których pierwszoplanową rolę zagrają ślicznie zaprojektowane tekturki oraz bazy HDF/MDF ze sklepu TEKTURKOWO.


Dzisiaj moja pierwsza inspiracja powitalna :-)






Ale to nie koniec nowinek. Jednocześnie mam wielką przyjemność współpracować ze sklepem DREAMS, który w swoim asortymencie posiada mnóstwo, świetnej jakości artykułów przeznaczonych dla  artystów - plastyków i ludzi takich jak ja - czyli twórczo zakręconych.
Szczerze polecam odwiedzenie sklepu, na prawdę warto - będziecie zachwyceni wspaniałą ofertą.
Fantastyczny wybór farb marki CADENCE - moim zdaniem jedne z lepszych na naszym rynku - testowałam i jestem w nich po prostu zakochana.
Preparaty do szkła, tkanin, decoupage, mixed media, ogromy wybór szablonów w różnych formatach, mgiełki, konturówki, woski, bazy albumowe, kartkowe, pudełka, bazy MDF/HDF i wszystko czego tylko dusza zapragnie.

No i oczywiście moja największa miłość - dział papierowy - rewelacyjne ryżówki do decoupage oraz papiery scrapowe.

Z tych ostatnich, najbardziej urzekły mnie kolekcje włoskiej marki CIAO BELLA. Ich niezwykłe wzornictwo, klimat i bajeczna kolorystyka nie pozwolą nikomu wyjść ze sklepu z pustym koszykiem - uwierzcie, wiem, co mówię hi, hi :-)))))

To co, Kochani, żeby nie być gołosłowną - dzisiaj Mam dla Was trzy w jednym:
Album harmonijkowy w pudełku na bazie ze sklepu DREAMS, ozdobiony papierami CIAO BELLA  z kolekcji "The Seventines" oraz tekturkami z TEKTURKOWA.

https://dreams-decor.pl/rozm-305x305-cm/the-seventines-zestaw-12-kartek-rozm-305-x-305-cm.html

A teraz koniec gadania, czas na prezentację: 





























































I to wszystko na dzisiaj Moi Mili, życzę Wam aby długi czerwcowy weekend był czasem miłego,  twórczego wypoczynku.

Trzymajcie się cieplutko i do zobaczenia,
Inka


10 komentarzy:

  1. Halinko, przede wszystkim gratuluję. I z całego serca podziwiam ten niesamowity, radosny, wspaniały album.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tyle kolorów i energii:)Fantastyczne wykonałaś ten album:)
    I najszczersze gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Albumik piękny z tyloma przesłaniami , a przede wszystkim gratuluje i podziwiam twoją pracowitość

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny album. Wspaniale będzie do niego zaglądać przez lata.

    OdpowiedzUsuń
  5. Inko kochana, gratuluję, gratuluję i jeszcze raz gratuluję!!! Tak ze szczerego serca!:)) Ciesze się ogromnie z Twoich sukcesów i jestem pewna, że te Zespoły docenią jak wspaniałą, kreatywną, wszechstronnie utalentowaną Projektantkę zyskały :)). Pięknie już dziś inspirujesz i wiem, że tak będzie zawsze. Co do farb Cadence to ja je uwielbiam!! A o papierach Ciao Bella to już chyba pisałam wcześniej w komentarzu :)). Fajnie, że jest sklep, który te wszystkie firmy ma u siebie :)). Buziaki kochana i życzę powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Halinko, wielkie gratulacje! A album... nic tylko się zachwycać. Pozdrawiam cieplutko i życzę dobrej nocy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Halinko przyjmij przede wszystkim gratulacje. Sprawdzisz się w obu DT wyśmienicie. Właściwa osoba a właściwym miejscu. A Twoja pierwsza inspiracja jest niesamowita. Jest pięknie kolorowo i radośnie . Brawo Ty
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana
    Podziwiam Twoje prace, bo to wielki talent za tym stoi i artyzm 🧡😀
    Serdeczności zostawiam z samego wczesnego poranka 🌺🧁☕🙋‍♀️

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe wieści, gratulacje Halinko.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Padłam, wspaniałe!!!
    I gratuluje nowego rozdziału :) brawo Ty Halinko :)

    OdpowiedzUsuń