piątek, 1 marca 2019

Wiosna, ach to Ty....


Cześć, witajcie :-)))


Tęsknicie już za wiosną? Ja przyznam że czekam na nią od listopada bo nie znoszę zimy, zmiany czasu i długich, ponurych wieczorów.
Już za  trzy tygodnie "Ją" powitamy, tak długo wyczekiwaną - i astronomiczną i kalendarzową - a za cztery tygodnie zmienimy czas na letni - ależ miła perspektywa przed nami.
Lepsza połowa roku zbliża się wielkimi krokami, a ja mam dla Was już dzisiaj pierwsze, nieśmiałe jej zwiastuny - co powiecie na okazały bukiet bratków i motyle?

Ta słoneczna kompozycja została wykonana techniką decoupage na ceramicznej paterze o podstawie kwadratu. Krawędzie postarzone delikatnymi przecierkami w kolorze złota, które bardzo ładnie kontrastują z cieniowanym błękitno - żółtym tłem. Bukiet kwiatów to oczywiście przyklejona serwetka decu a dopełnienie obrazu, imitujące blat stołu, domalowałam własnoręczni farbami akrylowymi.

Niby nic takiego a jak przyjemnie popatrzeć na ten obrazek.
W ten sposób maleńki skraweczek wiosennego ogródka stoi sobie na komodzie, szkoda tylko że nie pachnie - ale za to cieszy oko nowej Właścicielki i z każdym dniem daje nadzieję na lepsze ;-)))



















Tym sielskim, wiosennym akcentem inspiruję również na blogu DIY - Zrób to sam. Z początkiem marca ruszyło tam nowe wyzwanie, na które serdecznie wszystkich zapraszam :-)))
Temat jest tak przyjemny, obszerny i na czasie - że tylko działać :-)))
 ....Wiosna, ach to Ty... to energetyczne kolory, bogactwo kwiatów i zieleni, motyle, owady, ptaki i cała przyroda, budząca się do życia.
To również pierwsze prace w ogrodach, wiosenne porządki, słoneczko ogrzewające nasze twarze, na których pojawiają się rude piegi :-)))
To ciepły wiaterek niosący ze sobą świeży zapach olejków eterycznych z rozwijających się pąków drzew, to pierwiosnki, śnieżyczki, krokusy i bazie zwane potocznie "kotkami"
To także pierwsze wiosenne burze i kolorowa tęczna na błękitnym niebie.
Piękno młodej przyrody zachęca do spacerów lub wycieczek rowerowych a my w końcu zrzucamy odzież zimową i zmieniamy garderobę na lżejszą, bardziej kolorową i pełną pięknych dodatków :-)))

Czujecie cieplejszy klimacik dzięki moim podpowiedziom?

Jestem przekonane że Wasza wyobraźnia  namaluje nam piękne wiosenne obrazki, na które niecierpliwie czekamy.
Kochani, spotykamy się w DIY - zapraszam w imieniu swoim i wszystkich Projektantek :-)))


Pozdrawiam wiosennie,
Inka

15 komentarzy:

  1. Wspaniałe! Niesamowity wiosenny nastrój! Aż się wezmę za szukanie jakichś, dawno zapomnianych, papierów do decu, może zdecyduję się ich użyć w jakiejś pracy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam Halinko tak samo, że już od listopada czekam na wiosnę. Dla mnie mogła by być tylko wiosna i jesień przez cały rok i byłabym szczęśliwa :) Śliczną pracę stworzyłaś, od razi wnosi słońce i radość :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł na ozdobienie patery, prezentuje się bardzo dekoracyjnie i oczywiście wiosennie - poprawia się nastrój od samego patrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pieknie, niech ta wiosna już przyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niby nic a jednak przepiękny ten talerz Halinko!!! Rewelacyjnie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna praca Inko!!! Kojarzy mi się z takimi ozdobnymi, pałacowymi talerzami!! Zapewne stanowi piękną i elegancką ozdobę wnętrza! :)) Bardzo podobają mi się te wszystkie detale wykończeniowe. Ja też już czekam na wiosnę :)) Uściski kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. Halinko, patrząc na ta piękna, fascynująca pracę, od razu wpadłam w wiosenny nastrój.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna aranżacja :) pięknie wtopiłaś motyw serwetkowy w całą pracę :) bardzo inspirujące, od razu zaczęłam się zastanawiać co mogłabym przygotować w tematyce wiosennej ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też uwielbiam wiosnę i czekam na nią z utęsknieniem. Twoja praca bardzo wiosenna i już klimacik czuć :) Buziaki Inko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Twoja kompozycja wniosła słońce i radość. Humor od razu mi się poprawił:)

    OdpowiedzUsuń
  11. No proszę, chciałam użyć w pracy taką samą serwetkę ... ja chciałam a u Ciebie już gotowa, fantastyczna praca. Super!
    Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zaiste wiosenna praca! Cudna!!!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna, wiosenna praca, Halinko!
    Pozdrawiam słonecznie 😃

    OdpowiedzUsuń