sobota, 16 marca 2019

The Metropolitan Style


Cześć Kochani :-)))



Dawno nie prezentowałam tu swoich zegarów, więc dzisiaj - przy sobotnich porządkach - troszkę "odkurzona" praca :-)))
Bazą jest krążek z MDF-u o średnicy 26 cm.
Ozdoba - to klasyczny decoupage oraz ręcznie domalowane detale.
Całość pokryta bezbarwnym lakierem matowym.
I cóż mogę jeszcze dodać? - chyba tylko tyle że uwielbiam ozdabiać zegary, robię je ponad 10 lat i jeszcze mi się nie znudziły :-)))
Wykorzystuję do tego celu  najróżniejsze materiały, z których znaczną przewagę stanowią oczywiście przedmioty pochodzące z odzysku - czyli moje ulubione śmieciotworki :-)))

Zegar wykonałam na specjalne życzenie :-) Każdy, przedstawiony tu motyw został przemyślany i zaplanowany w taki sposób, by dokładnie nawiązać do wspomnień z podróży, jaką odbyła swego czasu obecna Właścicielka mojej pracy. Jest sentymentalnie i nastrojowo - klimat chyba każdemu dobrze znany a zdjęcia na tyle wymowne, by przy sobocie nie zanudzać Was wątkiem opisowym ;-)))

Zatem kończę i serdecznie zapraszam do obejrzenia fotek mojej pracy:






















Pozdrawiam cieplutko i życzę udanego weekendu :-)))

Uściski dla Wszystkich!

Inka

24 komentarze:

  1. Oooooo jest rewelacyjny. Masz wielki dar w łapkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za przemiły komplement Kochana :-)))

      Usuń
  2. piękny, właścicielka będzie zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Tesa, ogromnie mi miło - Właścicielka jest nim zachwycona, co cieszy mnie podwójnie :-))) Pozdrawiam!

      Usuń
  3. Halinko, zegar jest przepiękny. To wspaniały pomysł, by utrwalić wspomnienia, zatrzymać je w czasie własnie na zegarze.
    Miłego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, na zegar spogląda się dość często, więc i miłe wspomnienia będą często powracać. Pozdrawiam cieplutko i życzę pięknej niedzieli :-)))

      Usuń
  4. Wspaniały zegar, niech odmierza tylko dobre chwile :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takim przekonaniem go robiłam, Aguś i mam nadzieję że same dobre chwile towarzyszą Adresatce tej pracy :-))) Pozdrawiam słonecznie!

      Usuń
  5. Przepiękny ten zegar :) Wspomnienia zatrzymane w czasie :) Buziaki. Miłego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Moniczko, dużo się na nim dzieje - a i tak zbyt mało, jak na tyle pięknych wspomnień :-))) Ściskam i pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  6. Inko trudno jest przejść obojętnie obok Twoich zegarów, w każdym można się zakochać! Piękny zegar ze wspomnieniami! Tyle detali, niektóre jakby w tle, a wszystko oddaje pełny urok podróży :). Uściski posyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Justynko, uwielbiam robić je pod konkretne życzenie, wtedy wiem że są bardzo miłym akcentem i sprawią komuś wiele radości.
      Tak było właśnie tutaj - i choć detali dużo, to i tak kropla w oceanie wspomnień. Trochę mnie ograniczał gabaryt, ale patrząc z innej strony - no ile tu można było zmieścić? Najważniejsze że nowa Właścicielka jest nim zachwycona :-))) Buziaki i moc pozdrowień ze słonecznego Krakowa!

      Usuń
  7. Inko trudno jest przejść obojętnie obok Twoich zegarów, w każdym można się zakochać! Piękny zegar ze wspomnieniami! Tyle detali, niektóre jakby w tle, a wszystko oddaje pełny urok podróży :). Uściski posyłam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Za każdym razem gdy właścicielka spojrzy na zegar ponownie wyruszy w piękną podróż sentymentalną! Śliczny zegar!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dokładnie tak, jak napisałaś Bożenko - wspomnienia powracają w każdej chwili, gdy tylko wzrok padnie w jego stronę :-) Dziękuję za przemiłe odwiedzinki i ciepłe słowa :-)))

      Usuń
  9. Piękny zegar. Niech odmierza nowej właścicielce tylko szczęśliwe godziny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takim zamiarem był robiony i tego się trzymamy - tylko dobre chwile a w razie czego tych złych się nie wspomina ;-))) Dziękuję serdecznie za miłą wizytę i zapraszam do mnie częściej:-))) Pozdrawiam niedzielnie!

      Usuń
  10. Wspaniała kompozycja zegara! Oryginalność i pomysłowość u Ciebie Halinko nie ma granic!!! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alinko, Twój komentarz uskrzydlił mnie i dodał motywacji do działania, zaraz wpadam do pracowni i coś czuję że dzisiaj wszystko pójdzie "jak z płatka". Dziękuję Kochana i przesyłam moc pozdrowień:-)))

      Usuń
  11. Jak tu nie podziwiać Twojego talentu. Ten zegar jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny zegar, świetnie skomponowany, podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Halinko cudowny jest , podziwiam jak świetnie go skomponowałaś. osobiście też bardzo lubię robić zegary.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo klimatyczny, fajnie dobrałaś elementy, rzadko kiedy spotyka się pracę zrobioną w takim stylu :) a to czyni go jeszcze bardziej wyjątkowym :)

    OdpowiedzUsuń