sobota, 18 sierpnia 2018

Słoneczny gaj

Cześć, Witajcie :-)



Dzisiaj przychodzę do Was ze słonecznym, może już nawet trochę jesiennym projektem.
Ten nieduży, przestrzenny obrazek został wykonany w technice decoupage 3D.
Podczas tworzenia robiłam fotki - więc będzie kursik krok po kroku, ale to dopiero w przyszłym miesiącu a dzisiaj mały zwiastun w postaci gotowej pracy.

Mam nadzieję że Wasze wakacje cały czas piękne, szalone i pełne luzu a widok pracy w jesiennym klimacie nie zepsuje Wam letniego humoru :-)))
Ja wybiegam już myślami w przyszłość - bo choć czas leniuchowania błogo płynie, nie ma się co czarować, niedługo trzeba będzie już planować prace bożonarodzeniowe i zaopatrzyć się w zimowe kolekcje papierów, śnieżne pasty, brokat i zimowe dodatki :-)))
Ale póki co mamy jeszcze lato - więc cieszmy się nim jak najdłużej :-)))

Wracając do mojej pracy - Słoneczny gaj - to jeden z tych projektów, które powstały podczas urlopu. Nie samym remontem człowiek żyje, więc w przerwach między malowaniem ścian i porządkami potrzebowałam też chwilki luzu i relaksu. A u mnie luz i relaks = pasja do dłubanek twórczych :-)))
Nie mogę bez tego żyć, nie usiedzę spokojnie ani chwili bo w głowie cały czas buszują nowe pomysły, przelewają się, nie dają mi spokoju i mam w tym kierunku jakieś niepowstrzymane ADHD.



Zapraszam do obejrzenia fotek, natomiast o szczegółach powstania tej pracy oraz użytych preparatach będzie można przeczytać przy okazji publikacji kursu - a tak bardziej  konkretnie - po 20 września:-)









































Projekt jest pierwszym obrazem z trzyczęściowego tryptyku jesiennego - kolejne powstaną niebawem ( przynajmniej mam na nie taki cichy plan) :-)))  A teraz już sza... więcej na razie nie zdradzę:-)

- Pracę zgłaszam na wyzwania:

- CraftART  - @sklepcraftart  - Kreatywne pojedynki - graj w kolory - żółty


#kreatywnepojedynki #wyzwanie23 #grajwkolory #gramwżółty

https://www.craftart.com.pl/pl/blog/Kreatywne-pojedynki-Wyzwanie-18-Graj-w-kolory-ZOLTY/299




https://www.craftart.com.pl/pl/blog/Kreatywne-pojedynki-Wyzwanie-18-Graj-w-kolory-ZOLTY/299




- Wyzwania nie kartkowe - Moje lato

http://niekartkowo.blogspot.com/2018/07/wyzwanie-782018-moje-latomy-summer.html



Moi Drodzy, na dzisiaj to już wszystko, żegnam się z Wami, dziękuję za odwiedzinki, pozdrawiam nadal wakacyjnie i zapraszam tu ponownie :-)))

Uściski,
Inka




27 komentarzy:

  1. Wspaniale zaczęłaś ! Powodzenia z następnymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu, wszystkie trzy będą na takich samych bazach - te przestrzenne rameczki świetnie się prezentują i mają idealną wielkość. Sama jestem ciekawa efektu końcowego :-)))

      Usuń
  2. Wspaniały projekt Inko, super połączyłaś różne materiały.:) Chętnie poczytam o etapach jego powstawania. Pozdrawiam serdecznie i życzę przyjemnie spędzonego weekendu.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Lenka - trochę połechtałam Waszą ciekawość. Szczegóły dopiero za miesiąc - zapraszam serdecznie i życzę udanego tygodnia :-)))

      Usuń
  3. Zjawiskowy obrazek! Prześliczna i bardzo ciekawa praca! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Danusiu - technika chyb mało znana lub mało popularna - oglądając prace w internecie rzadko się spotykam z decu 3D - a on taki wdzięczny jest:-) Chyba warto zrobić malutką przypominajkę :-) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. Ja jak zwykle jestem pod wrażeniem różnorodności Twoich prac :) nigdy nie wiem co bedzie kolejne i zawsze jest to WOW! Wypukłe elementy są rewelacyjne :) och ja też nie mogę doczekac sie tajników Twoijej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agunia, no jak ja mam Ci podziękować Kochana za te wszystkie komentarze u mnie - Po prostu :-* :-* :-* Tajniki powstania pracy dopiero za miesiąc - i może wtedy już pokaże dwie pozostałe części do kompletu :-)

      Usuń
  5. Co mogę powiedzieć ... po prostu ŁAŁ!Fantastyczne! To jest to co lubię ale ... ale mnie nie wychodzi :( Cierpliwie poczekam na szczegóły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Danusiu - jak to Tobie nie wychodzi???? Nie wierzę że Tobie może coś nie wyjść - tyle pomysłów i wyszukanych technik stosujesz że jest to chyba niemożliwe że decu 3D nie chce z Tobą współpracować??? Zatem zapraszam do mnie na kursik - będzie mega prosty ale chciałam właśnie w sposób nieskomplikowany przekazać kwintesencję tej techniki :-)

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba:) jak dla mnie ma taki późnoletni klimat ;) z przyjemnością obejrzę pozostałe części kiedy powstaną , a z kursikiem też chętnie się zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko, zapraszam z całego serca zarówno na kurs jak i pozostałe moje wypocinki :-))) Pozdrawiam słonecznie!

      Usuń
  7. Wooow. Cudna praca i bardzo zdolna autorka pracy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ukłony dla Ciebie Aga za tak milutki komentarz - czuję się bardzo doceniona - Dzięki :-)))

      Usuń
  8. Piękna i niesamowity efekt!! Ja tam już z utęsknieniem czekam na jesień :)) Inko Droga, odpoczywaj jak najwięcej się da bo wówczas tworzysz niesamowite rzeczy :)) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Kochana - już dawno po odpoczynku ale jeszcze korzystam z uroków lata i klimatu, który nastraja mnie do słonecznych, wakacyjnych prac i oprawy letnich wyjątkowych wspomnień:-))) Uściski i moc pozdrowień :-****

      Usuń
  9. Ptaki - słodziaki:))) A ten z ziarenkiem w dziobku to mój ulubieniec! Takie szczególiki to zawsze zwracają uwagę i rozczulają:)
    Przyroda jest bardzo ciekawym tematem a w Twoim wykonaniu szczególnie. Czekam na dalszy ciąg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Amuszka - buzia mi się sama uśmiecha do Twojego komentarza - zrobiło się milutko i radośnie :-))) Na dalszy ciąg serdecznie zapraszam

      Usuń
  10. Piękna niezwykła praca, Halinko. Niby jesienna, ale ma w sobie jeszcze wiele z lata.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Małgosiu, tak to w zasadzie późne lato, choć mnie sierpień to już bardziej z jesienią się kojarzy - mam nadzieję że wrzesień też będzie jeszcze piękny i słoneczny :-)))

      Usuń
  11. Najlepiej patrzeć na ten obraz pod kątem, wtedy fajnie widać efekty 3D. Super pomysł Halinko, wygląda wspaniale. Kompozycja sama w sobie budzi subtelny spokój - taki miły koniec lata ze słonecznikami w tle. Wciąż podziwiam oryginalność Twoich pomysłów.
    Przesyłam uściski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje Ewuniu - pod kątem widać to, czego nie udaje się nigdy uchwycić odpowiednio w obiektywie aparatu robiąc fotki na wprost. Niestety dobrym fotografem to ja nie jestem :-))) Dziękuję za piękne słowa i moc gorących pozdrowień ślę do Ciebie :-)))

      Usuń
  12. Cudowna praca!!! Podoba mi się efekt 3D!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Agnieszko, dodajesz mi skrzydeł - dziękuję ślicznie :-)))

      Usuń
  13. Ojej jaki cudny!!! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za przemiły komentarz i serdecznie zapraszam do obejrzenia wersji końcowej tej pracy :-)))

      Usuń
  14. Piękna praca, dziękuję za udział w zabawie na blogu niekartkowym :) - Pozdrawiam Bogusia

    OdpowiedzUsuń