czwartek, 23 sierpnia 2018

Kuferek wakacyjnych wspomnień


Ahoj :-)


Miło jest popatrzeć, jak odpoczywacie, bawicie się i łapiecie okruchy lata. I choć  przekroczyliśmy już półmetek wakacji,  to sporo osób cały czas jeszcze korzysta z uroków błogiego, beztroskiego leniuchowania.


Dzisiaj u mnie praca w morskich klimatach:-))) Przedstawiam nieduży kuferek z przeznaczeniem na wakacyjne pamiątki z podróży. Zdjęcia, bilety, pocztówki, karty wstępu, małe drobiazgi czy skarby natury zebrane na egzotycznych plażach - to wszystko znajdzie swoje miejsce w skrzyneczce -  skarbnicy wakacyjnych wspomnień.
Technika decoupage została połączona z tzw techniką własną - mam tu na myśli zdobienie wewnętrznej strony wieczka.  Ozdoby tam umieszczone mają być swoistą imitacją dna morskiego rodem z ciepłych wód oceanicznych. Cała dekoracja, w której skład wchodzi mnóstwo drobnych elementów, została odpowiednio przyklejona i uformowana a następnie zabezpieczona i utrwalona specjalnymi preparatami.



Mam nadzieję że spodoba się Wam moja propozycja kuferka na wakacyjne pamiątki  :-)
To już kolejna alternatywa na gromadzenie letnich wspomnień, jaką prezentuję w czasie tegorocznych wakacji.

Inne przykłady tutaj: ALBUM  PORTFELOWY LAYOUT NA KANWIE


























Myślę że będzie miło zajrzeć do takiego kuferka i przypomnieć sobie gorące wakacje, chwile spędzone w  pięknym otoczeniu i wyśmienitym towarzystwie. Miniatury lata zamknięte w kadrze, pamiątki przywiezione z dalekiej podróży i cudowne wspomnienia są godne wyjątkowej ich oprawy :-)))

Czy też lubicie gromadzić swoje wakacyjne wspomnienia?   Może znajdziecie inspiracje właśnie tutaj, może spodoba Wam się taka forma zachowania cennych dla siebie chwil, które można przypomnieć sobie siedząc w zimie przy ciepłym kominku z kubkiem gorącej herbaty?



Moja praca spróbuje sił w wyzwaniach :
- Essy Floresy - Bingo  - moja linia: 7 - 3 - 9

https://essy-floresy.blogspot.com/2018/08/wyzwanie-38-bingo.html

- Sklepik Gosi - Wakacyjne wspomnienia,

http://sklepikgosi.blogspot.com/2018/08/wyzwanie-23-wakacyjne-wspomnienia.html


- Filigranki - Kolory Lata


https://filigranki-pl.blogspot.com/2018/08/wyzwanie-37-kolory-lata.html


I to już wszystko, co na dzisiaj przygotowałam. Na kolejny wpis szykuję coś ekstra - opowiem Wam o technice, dla mnie już nie nowej ale dla Was może mało znanej. Jesteście ciekawi co to będzie? - serdecznie zapraszam i mam nadzieję że Was trochę zainteresuję kolejną moją  miłością :-)))

Zostawiam moc uścisków i gorących pozdrowień,
Inka

30 komentarzy:

  1. Wspaniały ten kuferek, dużo pamiątek wakacyjnych mozna tam spakowac i do tego wspomnienie lata :) Pieknie ozdobiłas środeczek, te kropelki unoszące się do góry wygladaja świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aguś, kuferek to prezent urodzinowy dla miłośniczki morskich przygód i plażowania. Środek efektownie wygląda w realu - jest bardzo przestrzenny, czego na zdjęciach niestety nie widać zbyt dobrze ;-)))

      Usuń
  2. Inko świetny jest ten kuferek na wakacyjne wspomnienia, zwłaszcza spodobało mi się wieczko od środka :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu, zaszalałam kreatywnie bo miałam ku temu świetną okazję a ja kocham takie projekty, w których mogę sobie pozwolić na odrobinę luzu i szaleństwo :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  3. Halinko, cudowny kuferek na piękne, wakacyjne wspomnienia. O każdej porze roku przywoła wspomnienie lata.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trafnie to ujęłaś Małgosiu, o każdej porze roku będzie tak samo wakacyjny jak dzisiaj :-))) Mam nadzieję że jego wnętrze też zostanie wypełnione niesamowitymi skarbami - takie kuferki skrywają w sobie tajemnice i są niczym skarbnica wspomnień :-))) Również ściskam mocno!

      Usuń
  4. piękny ten kuferek, srodek z tymi kropelkami super wygląda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej jak mi miło że te kropelki tak wszystkich rozczulają - taki niby malutki dodatek a jak potrafi przykuć uwagę :-))) Dziękuję bardzo za przemiłe słowa :-)))

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Uleńko, cieszę się że przypadł Ci do gustu. W czasie wakacji takie projekty cieszą najbardziej - są robione pod wpływem emocji i "świeżych" jeszcze wspomnień, dlatego tworzy się i zamieszcza w pracy mnóstwo szczegółów z wielkim zaangażowaniem :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  6. Piękny kuferek na piękne wakacyjne wspomnienia! W takim opakowaniu będą "jak żywe" jeszcze długo po wakacjach! Pozdr!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Aniu, właśnie do tego ten kuferek służy - otwierasz i przenosisz się tam, gdzie byłaś w czasie wakacji - taki sprytny "teleporter" z niego :-))) Pozdrawiam milutko!

      Usuń
  7. Wspaniała praca. I będzie gdzie trzymać skarby :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Alicjo - małe skarby pomieści z powodzeniem a na większe skarby muszę zrobić skrzynię - ale to już zadanie na przyszły sezon :-))) Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  8. Cudowna praca!!! Kufer pełen wspomnień i przygód! Wspaniały projekt i jak zawsze perfekcyjne wykonanie! Urocze to wieczko od spodu❤❤❤. Tyle tam na dnie morza skarbów i pięknych muszli! Mnie również urzekły te bąbelki. Jakoś pomyślałam sobie, że może schował sie tam jakiś krab . Jednym słowem Twojpa praca to baśniowa opowieść prosto z dna morza, pobudzająca wyobraźnię ❤❤❤. Moc uścisków Droga Inko!!! PS. Już nie mogę doczekać się następnego wpisu, czy to będzie coś z gliny😉.Kurka, ale jestem ciekawa co przygotowałaś 😊.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za te wszystkie wspaniałe komplementy - lubię takie niestandardowe prace, w których mogę ukryć coś zaskakującego. Tu właśnie wnętrze wypełnione skarbami z głębin morskich jest niespodzianką przygotowaną specjalnie dla Solenizantki:-))) A te pęcherzyki powietrza mają za zadanie imitować tlen uwalniany przez faunę morską :-))) Takie sztuczne życie - czyli przedmiot z duszą :-))) Bardzo mi miło że jesteś tak zaciekawiona kolejnym wpisem, zatem zapraszam - już jest :-))) Pozdrawiam cieplutko i mocno ściskam :-)))

      Usuń
  9. Niezwykle przyjemna praca :) Bardzo podoba mi się kolorystyka, ogromnie przypadła mi do gustu grafika na wieczku. Niezmiernie lubię pudełka, które wewnątrz kryją niespodzianki, a ta przygotowana przez Ciebie jest pełna szczegółów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Kasiu :-) Jestem zadowolona z eksperymentu wewnątrz wieczka - mój szalony pomysł zyskał uznanie zarówno Wasze jak i obdarowanej Osoby - jestem mega zadowolona :-))) Pozdrawiam milutko!

      Usuń
  10. Od razu mi się spodobała, jak tylko zobaczyłam jej miniaturkę ;) Skrzyneczka świetnie się prezentuje, do tego jest praktyczna. Każdy jej szczegół to kawałek wakacji... myślę, że będzie przywoływał letnią aurę w ponure zimowe dni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Justynko. Wakacyjnych projektów ciąg dalszy, staram się urozmaicić moje wpisy różnorodnością pomysłów :-))) Kuferek to zdecydowanie mój faworyt wśród sposobów na przechowywanie wakacyjnych wspomnień :-))) Pozdrawiam gorąco :-)))

      Usuń
  11. Ten kuferek to cudo prawdziwe! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło Danusiu - dziękuję i pozdrawiam cieplutko :-)))

      Usuń
  12. Skrzyneczka jest przepiękna. Świetny motyw:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny kuferek na skarby. Dziękuję za udział w wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny ten kuferek! Dziękuję za udział w wyzwaniu Wakacyjne wspomnienia - DT Sklepik Gosi

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny!!! Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-Floresy.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna praca. Przyjemna dla oka i super kolory. Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-floresy.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna praca i super kolorystyka. Dziękuję serdecznie za udział w wyzwaniu Essy-floresy. Pozdrawiam :) :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ on piękny! Idealny na wakacyjne pamiątki.
    Dziękuję zaudział w wakacyjnym wyzwaniu Sklepiku Gosi - DT Aneta.

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczny kuferek. Dziękuję za udział w wyzwaniu Filigranek.

    OdpowiedzUsuń