czwartek, 5 lipca 2018

Kamienne ptaki

Witajcie,



Mój dzisiejszy wpis będzie niczym super express - jestem aktualnie w trakcie remontowego zamieszania i mam trochę ograniczone możliwości zarówno twórcze jak i blogowe.
Ale dzisiaj na blogu DIY  pojawił się nowy wpis z cyklu INSPIRACJE, który mam zaszczyt dla Was prowadzić, więc nie mogłam sobie odpuścić u siebie malutkiej wzmianki na ten temat :-)
Zapraszam wszystkich bardzo serdecznie do udziału w INSPIRACJACH i do przygotowania lub pochwalenia się pracami wykonanymi z użyciem kamieni. Szczegóły zabawy znajdziecie na blogu DIY :-)

A tu już moja praca- niewielki obrazek z parą ptaszorków siedzących przy swoim gniazdku.








Przyznam że jest to jedna z tych dziwnych inspiracji, która pewnie nie każdemu przypadnie do gustu.
Ale tutaj chodzi również o przedstawienie pewnego pomysłu, o podpowiedź,  w jaki sposób można zainspirować się kamieniami. Dobierając ich odpowiednie kształty i wielkości np. można tworzyć fajne obrazki przestrzenne, bawić się kolorem lub fakturą. Na moją wyobraźnię tak właśnie podziałały te małe kamyczki, znalezione w hałdzie usypanej z piachu :-)

Zapraszam serdecznie do wspólnej zabawy i pozdrawiam Was cieplutko,

Inka

14 komentarzy:

  1. Wspaniały pomysł, piękny obrazek!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie, taka inspiracja - inna od wszystkich - nasunęła mi się na myśl. Fajnie że się spodobała :-))) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  2. Z tektury, kamyczka i patyczka prawdziwa mistrzyni potrafi zrobić cuda!
    Fajna praca, zmusza do wyostrzenia wyobraźni i od razu przychodzi myśl a co ja bym zrobiła z takiego zestawu?
    Bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej Amuszka - ależ mi miło czytać ten komentarz. A ja się zastanawiałam czy w ogóle go tu pokazywać, myślałam że nie będzie żadnego zainteresowania. Cóż za miła niespodzianka - nie spodziewałam się takiej reakcji pozytywnej reakcji :-))) Dziękuję ślicznie!

      Usuń
  3. fantastyczny obrazek i inspiracja zarazem:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I Tobie Basiu, pięknie dziękuję za miłe słowa -)))

      Usuń
  4. Halinko, piękny, niezwykły obrazek. Masz duszę prawdziwej artystki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, ogromnie się cieszę z Waszych przemiłych komentarzy - jak napisałam już wcześniej - nie liczyłam na taki pozytywny odbiór. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona wszystkimi pochwałami dla tej pracy :-))) Uściski:-)))

      Usuń
  5. Ciekawy obrazek, taki można powiedzieć wakacyjny:) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu - masz rację - wakacyjny a może nawet skłaniający się już bliżej jesiennych klimatów - te czerwone listki tak mi się kojarzą :-)))

      Usuń
  6. Jestem zachwycona Twoją pomysłowością, bo nie dość że obrazek wyszedł Ci świetnie to jest wyjątkowy i inspirujący. Dla mnie kamienie już nigdy nie będą takie same;-) Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko, no cóż ja mogę jeszcze pięknego tu napisać - dziękuję, dziękuję, jestem w szoku :-))) Pozdrawiam Cię serdecznie!

      Usuń
  7. Wystarczy kilka kamyków, kilka patyczków, ramka i ... i do tego ogromna wyobraźnia a efekt końcowy zaskakujący. Kocham taką twórczość. Obrazki to kolejny temat, który kiedyś uwielbiałam (może do tego wrócę). Niestety nigdy nie miałam na tyle odwagi by właśnie coś w tym stylu robić (a bardzo chciałam uciec od ,,grzecznych,, prac). Ło matko! Toż ja teraz siedzę i myślę nad powrotem do tematu ,,obrazki w ramkach,, :D Pożyjemy, zobaczymy ... dziękuję za inspirację i ,,nabitego ćwieka,,:D
    Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Danusiu, ogromie się cieszę że zainspirowałam Cię moją pracą i przywiodłam na myśl miłe wspomnienia. Obrazy z kamieni zawsze mnie fascynowały, marzy mi się duży projekt, już nawet mam na niego pomysł ale na razie brakuje kamieni o odpowiednich kształtach. Może w czasie wakacji uda mi się zgromadzić potrzebny materiał - wtedy powrócę do tematu.
      Dziękuję za miłe odwiedzinki i pozdrawiam serdecznie :-)))

      Usuń