środa, 11 lipca 2018

Herbaciarka w stylu retro

Witam serdecznie :-)



Ostatnio u mnie wszystkiego po trochę - trochę urlopuję, trochę remontuję, trochę scrapuję i decoupage - uję. Aha i jeszcze jedno trochę - trochę mniej mnie na Waszych blogach - ale to za sprawą remontu, którego już nie mogłam odłożyć na kolejny rok. Może w końcu uda mi się zaadoptować jeszcze jedno małe pomieszczenie w domu na mini pracownię, bo moje twórcze królestwo, w którym obracałam się do tej pory - okazuje się już zbyt małe na rozrastające się  potrzeby twórcze. Jak wiecie "uprawiam" kilka technik a każda z nich wymaga odpowiednich materiałów i sprzętu - przybyły kolejne dziedziny rękodzieła, których tajniki jeszcze cały czas zgłębiam - ale materiały i narzędzia muszą być, bo jak tu się bez nich obejść?

Dzisiaj chcę pokazać Wam niewielką skrzyneczkę zdobioną techniką decoupage. Jest to typowa, sześciokomorowa herbaciarka, przygotowana dla jednej z Uczestniczek w nagrodę za zwycięstwo w prowadzonym przeze mnie wyzwaniu inspiracyjnym na blogu DIY :-) Skrzyneczka jest już u nowej Właścicielki, mam nadzieję że się spodobała i będzie dobrze służyć :-)


Zapraszam na prezentację :-)







































Pomimo zmieniających się trendów w decoupage-u styl retro uważam za ponadczasowy.
Często sięgam po tego typu wzornictwo a dzisiejszą pracę zdobi przepiękny papier ryżowy pochodzący ze sklepu ITD Collection - to sprawdzona, dobra marka :-) Posiadają w swojej ofercie ogromny wybór ciekawych wzorów papierów ryżowych oraz klasycznych do decoupage - polecam każdemu, kto szuka czegoś oryginalnego i wyjątkowego :-)


A teraz żegnam się z Wami cieplutko i zapraszam na kolejne spotkanie :-)

Do miłego,
Inka


15 komentarzy:

  1. Śliczna, bardzo delikatna. Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się... Cudo stworzyłaś! (zresztą po raz kolejny ;) ;) )
    Papier świetnie skomponowałaś z kolorem pudełka i z dekorkami... całość jest taka wyważona i gustowna, rewelacja :)
    Całość klimatyczna, dopracowana; wszystkie fotki obejrzałam z ogromną przyjemnością...
    też ostatnio sporo pracuję z papierami ITD Collection (a w ogóle fajne jest to, że ich siedziba mieści się 2 km ode mnie :D ) i bardzo mi się podobają, wkrótce mam nadzieję opublikować fotki.
    Ach, zazdroszczę Ci tego miejsca na pracownię ;) ja swoje graty upycham po szafach i szafkach, coraz mi trudniej z tym... może kiedyś i ja się doczekam jakiegoś twórczego kąta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna herbaciarka :) wyczytałam u Danusi, że się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Śliczny ten wierzch, stonowany, klasyczny i ponadczasowy. Super, że będziesz miała pracownię. To moje marzenie. Póki co mam pudła pochowane w różnych miejscach w domu i czasami biegam po całym mieszkaniu by poznosić różności do szycia:))) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna jest . Lubię takie klimaty retro i fakt one są ponadczasowe. Papierki na wieczku bombowe.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Cóż mogę napisać - Pięknie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna! Ta prawda - styl retro nigdy się nie zestarzeje.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jest :) zachwycam się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście praca ponadczasowa i przy tym przepiękna! Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Własna pracownia to wspaniała sprawa, trzymam kciuki za udany remont.
    Skrzyneczka jest urocza - stylowa i bardzo elegancka.
    Miłego weekendu Halinko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastyczna! delikatność i romantyzm w jednym:))

    OdpowiedzUsuń
  12. byłaby idealna na listy dla mojej córci <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo klimatyczna praca :) Pięknie (:

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochane - bardzo Wam dziękuję za przemiłe komentarze i odwiedzinki :-) Pozdrawiam wszystkich bardzo cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń