niedziela, 27 maja 2018

UHU i reszta czyli sowia gromadka

Witam cieplutko :-)



Kochacie sowy?  Ja bardzo..... i nie tylko ja , wokół mnie jest dużo miłośniczek tych sympatycznych, mądrych i dostojnych ptaków.
Jeśli ktoś z Was dłużej śledzi tego bloga, już nie raz zdążył się przekonać, że sowy często goszczą na moich pracach.

Dla zainteresowanych zostawiam linki do kilku z nich:
Forever 
- Nocny spacer po lesie
- Pani Sowa
- Zakochane sówki

Dzisiaj chcę Wam zaprezentować sowi komplecik wykonany dla Gosi - wielkiej fanki sów i puchaczy maści wszelakiej. Zawsze, kiedy tylko mam okazję robić coś dla Gosi, już nie pytam jak ma wyglądać praca, bo dobrze wiem że padnie jedna odpowiedź ... oczywiście że z sowami :-)))
Powstała więc taka wesoła sowia gromadka - zacznę od prawej - to kartka na życzenia w formie taga z sówkami siedzącymi na gałęzi drzewa. Po lewej stronie zdjęcia widzicie małe, wiązane pudełeczko - to śliczne, słodkie opakowanie na dwa sowie breloczki do kluczy - one w samym centrum zdjęcia
Zdecydowałam się na bardzo energetyczne i kobiece kolorki, do tego delikatne puszyste pióra, kilka kwiatuszków oraz listeczków i prezencik gotowy.


A teraz poznajcie moje sówki trochę bliżej - serdecznie zapraszam :-)






















Breloczki zostały ozdobione dwustronnie metodą decoupage i zabezpieczone dość grubą warstwą bezbarwnego lakieru.

Niedawno poznałam jeszcze jedną wielką miłośniczkę sówek - Martę prowadzącą bloga

Sowia Galeria

Marta jest w tym miesiącu Gościnną Projektantką Szuflady - nie trudno zgadnąć jaki temat zaproponowała :-)))
Z wielką przyjemnością wezmę udział w zabawie i posyłam swoją sowią rodzinkę na wyzwania:

- w Szufladzie - Sowy i sówki

https://szuflada-szuflada.blogspot.com/2018/05/wyzwanie-majowej-goscinnej-projektantki.html


 - w Towarzystwie Dobrej Zabawy - Majowe trele


http://tdz-wyzwaniowo.blogspot.com/2018/05/30-majowe-trele.html


Na tym kończę swój sowi wpis, życzę Wam udanego i słonecznego tygodnia :-)

Do miłego zobaczenia,

Inka

 

32 komentarze:

  1. Jakie piękne kolory. Breloki rewelacja, co jeden to ładniejszy. Weszłam też na podane sowie linki i jestem pod wrażeniem :). Też uwielbiam sowy i na ich motyw mogłabym patrzeć godzinami. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo - jestem mega zadowolona z tak miłej opinii na temat mojej pracy :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Sa prze, prze, przeurocze :) :) :) zwłaszcza breloczki :) Taka sowa to mądra głowa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie Aguś - za prze, prze, przeurocze słowa :-)))

      Usuń
  3. Śliczne sowie prace. Moja przyjaciółka również byłaby zachwycona, bo uwielbia sowy. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniko - nic innego nie pozostaje,zrobić przyjaciółce takie sówki - będzie miała niespodziankę :-))) Pozdrawiam cieplutko

      Usuń
  4. Ale uroczy sowi komplet, Halinko. Od razu skojarzyła mi się "Rada puchaczy".
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ale super skojarzenie - nawet bardzo pasuje do tej gromadki sowich piękności :-))) Ściskam mocno!

      Usuń
  5. Piękne i bardzo energetyczne sowy! Cudny komplecik!
    Też uwielbiam ten motyw, choć rzadko stosuję w swoich pracach. Najwięcej ich chyba zrobiłam na decu-zakładkach :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie - pomyślę nad zakładkami - doskonała podpowiedź :-)))
      Takie drobiazgi zawsze się przydają - no to jest już plan na kolejne prace z sowami w roli głównej :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  6. prześliczny i słodki sowi komplecik:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Basiu i dziękuję za ciepłe słówko! :-)))

      Usuń
  7. też robię prace z sowami w roli głównej , a breloki świetne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, czyli grono sowich miłośniczek jest bardzo duże :-))) Breloki robi się bardzo przyjemnie i dość szybko :-)))

      Usuń
  8. Urocza galeria sówek. Wspaniale wyglądają na Twoich pracach, są nie tylko mądre ale też kolorowe i radosne. Podobają mi się też breloczki - fajny pomysł.
    Tobie Halinko również życzę udanego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuni - ogromnie mi miło, Twoje serdeczne komentarze zawsze poprawiają humor i dodają wiary w siebie :-))) Dziękuję Kochana, mocno ściskam i pozdrawiam!

      Usuń
  9. Piękna, dorodna sowia rodzinka:)
    W planach też mam sowią czapeczkę dla dzieciaczka (oczywiście na drutach:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej to dopiero będzie cudo - czapeczka z sówką z pewnością wyjdzie przeuroczo - zatem z niecierpliwością czekam na rezultat pracy :-)))
      Dziękuję i pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  10. Cuda! :) a w breloczkach po prostu można się zakochać... są rewelacyjne; dopracowane w każdym szczególe... śliczności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Justynko - te breloczki to w sumie miał być taki drobny dodatek do kartki a wygląda na to że wyszło na odwrót - kartka jest dodatkiem do breloczków :-))) Uściski i pozdrowienia!

      Usuń
  11. Słodkie i urocze sówki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie - Ty też z pewnością potrafisz wyczarować takie z origami - bo kto, jak nie Ty?

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Agnieszko - ja też lubię sówki :-)))

      Usuń
  13. Świetne prace! Pozdrowienia do TDZ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie i również serdecznie pozdrawiam :-)))

      Usuń
  14. Piękne te Twoje sówki :) Dziękujemy za udział w zabawie w TDZ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aniu, bardzo mi miło że się podobają :-) Pozdrawiam słonecznie :-)))

      Usuń
  15. Как оригинально вы сделали брелки! Во-первых, это чудесные краски, во-вторых, это дополнение к открытке и притом такое практичное и приятное. И тема птиц в нашем блоге TDZ отражена в полной мере) Спасибо. С теплом, Елена.

    OdpowiedzUsuń
  16. jestem zakochana w tych breloczkach mrrr ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej Ki ależ mi miło, dzięki wielkie i coś czuję że powstaną kolejne :-)))

      Usuń