wtorek, 22 maja 2018

Na wiosennej łące


Witam cieplutko:-)



Dzisiaj zapraszam Was na wiosenną łączkę, ale nie taką zwykłą - to jest magiczna kraina, w której mieszkają psotne elfy, dobre wróżki, zielone żabki i błękitnoskrzydłe ważki. Tam spełniają się dziecięce marzenia a wszystko wokół pachnie różami i słodkim aromatem waty cukrowej :-)
Takie marzenia miałam do spełnienia w dniu, w którym Mała Malwinka obchodziła swoje piąte urodzinki:-)
Dziewczynka kocha elfy, kwiaty i cieszy się każdym dniem spędzonym na łonie natury - prawdziwa z niej ogrodniczka i pasjonatka spacerów oraz wycieczek.
Dla Malwinki przygotowałam skrzyneczkę na wszystkie dziewczęce skarby i do kompletu zieloną karteczkę w formie taga.
Jak widać jest bajkowo, magicznie i świeżo :-)  - choć zdjęcia wyszły trochę ciemne ( robione były późnym wieczorem, do sztucznego światła), spieszyłam się bo nazajutrz była impreza urodzinowa i wtedy prezent trafił do Małej Jubilatki :-)
































Było mnóstwo szczęścia i radości. Malwinkę zachwyciła zarówno skrzyneczka jak i wiosenna kartka.
Powiedziała swojej Mamusi na ucho że żabi król mieszkający w środku pudełka będzie strażnikiem wszystkich Jej skarbów.
Czyż to nie jest urocze?  Ile radości można sprawić ręcznie przygotowanym prezentem, ile emocji wywołać w serduszku Dziecka zwykłą karteczką ale zrobioną od serca.
Dziecięce prace należą do moich ulubionych i chociaż stanowią niewielki procent wszystkich projektów, są zawsze miłą odskocznią od codzienności i przenoszą mnie w kolorowy  świat dziecięcych marzeń:-)

Mam nadzieję że moja praca spełnia wytyczne wyzwania Asi - Gościnnej Projektantki w Klubie Twórczych Mam,  z wielką przyjemnością przyłączam się do zabawy:



http://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2018/04/wyzwanie-goscinnej-projektantki.html


- oraz na wyzwanie w Crft O'Clock - Marzenia Dziecka

http://www.craft-o-clock-blog.pl/?p=2866


A Was, Kochani zostawiam na wiosennej łące, posiedźcie sobie jeszcze i powspominajcie dziecięce czasy, w których ma się piękne marzenia i cieszy każdy drobiazg a problemy dnia codziennego są gdzieś w dalekim kosmosie :-)

Buziaki,
Inka


30 komentarzy:

  1. To urocze jak taka mała słodka osóbka docenia rękodzieło :) wcale sie nie dziwie, że Malwinka była zachwycona , komplecik jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ucieszyłam że ten drobiazg sprawił Małej tyle radości. Dla Malwinki to też było wyjątkowe i niezwykłe przeżycie - obie jesteśmy happy :-)))

      Usuń
  2. Czas dzieciństwa to najpiękniejszy okres w życiu. Czemu nie można na zawsze zachować tej świeżej wyobraźni, zachwytu nad każdym drobiazgiem i szczerej, spontanicznej radości?
    A Twoja skrzyneczka i kartka, Halinko są przepiękne - takie wprost z dziecięcych marzeń.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie masz rację Małgosiu, trzeba przyznać że dzieciństwo jest najwspanialszym okresem w życiu człowieka i szkoda że się z niego musi wyrosnąć - ja mogłabym być dzieckiem całe życie :-))) Dziękuję za miłe słowa i serdecznie Cię pozdrawiam :-)))

      Usuń
  3. Ależ słodziutki komplecik:)
    Każde twoje dzieło to prawdziwy majstersztyk!
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać takie urocze komplementy - dziękuję z całego serca :-)))

      Usuń
  4. Wspaniały i rzeczywiście bardzo dziewczęcy komplecik. Skrzyneczka wspaniale pomyślana z tym zielonym szlaczkiem. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne - ten zielony dekor okazał się świetnym dopełnieniem całości :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  5. Komplecik przepiękny! Mała będzie zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mała jest zachwycona a ja szczęśliwa że mogłam sprawić Jej tyle radości :-))) Dziękuję za miłe słowa!

      Usuń
  6. Powtórzę po Tobie Halinko - magicznie, bajkowo i świeżo :) No, może dodam jeszcze - prześlicznie!
    Przesyłam uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Ewuniu, ogromnie mi miło :-))) Serdeczności!

      Usuń
  7. Wymarzony prezent dla maleńkiej Księżniczki!
    A Ty - Halinko - jesteś wspaniałą wróżką :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, nieraz uda mi się wcielić w rolę takiej wróżki, która lubi wyczarować dziecku to o czym marzy;-) Wtedy i ja jestem najszczęśliwszym człowiekiem na świecie :-))) Uściski

      Usuń
  8. O jak mi się błogo zrobiło :) Śliczny komplecik :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały komplecik!! Cudownie wykończona skrzyneczka!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Agnieszko, dziękuję ślicznie :-)))

      Usuń
  10. WOW ten komplecik jest przecudny :) Idealny prezent dla Księżniczki :) Wspaniałe kolory i jakże przyjemny dla oka :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że i Tobie przypadł do gustu, nie spodziewałam się tulu pochwał dla tej pracy - zwłaszcza że zdjęcia nie wyszły najlepiej :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  11. piękny powrót do dziecięcych lat za sprawą Twojego wpisu Halinko:))a pudełeczko i karteczka przeurocze:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam takie prace, dzięki którym mogę sama przenieść się do świata najmłodszych. Dziękuję za ciepłe słowa :-)))

      Usuń
  12. Piękny komplecik! Taki radosny i bajkowy. Prawdziwa łąka:) Do tego mała ma cudowne imię, także bajkowe:)
    U Ciebie Inko zawsze cudowne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu - imię bajkowe bo to niezwykła i czarująca Osóbka jest :-))) Gorąco Cię pozdrawiam i dziękuję za wizytę :-)))

      Usuń
  13. jejku, jakie to śliczne! Halinko, stworzyłaś prawdziwe arcydzieła! wiosna aż tutaj "pachnie" :) bardzo się cieszę, że zdążyłaś do mojego wyzwania! pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Asiu, dziękuję bardzo za taki miły komplemencik - zdążyłam a właściwie zrobiłam coś zupełnie innego niż miałam w planach. Zamówienie na prezent dla Malwinki pojawiało się z dnia na dzień, więc była szybka mobilizacja. Cieszę się że mogłam wziąć udział w Twojej zabawie :-))) Pozdrawiam i życzę dużo zdrówka!

      Usuń
  14. Beautiful image the building You chose well for the theme.
    Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.
    starbet football

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne prace! Dziękuje za udział w wyzwaniu Craft'O Clock :)

    OdpowiedzUsuń