poniedziałek, 21 maja 2018

Kopertówka na Chrzest


Witajcie Kochani :-)



tydzień zaczynam od pracy, która ma dość niezwykłą historię.
Zostałam poproszona o wykonanie karteczki powitalnej z okazji przyjścia na świat dziewczynki.
Przygotowałam różową kopertówkę z grafiką małej, słodkiej misi i delikatnymi koronkami.
Karteczka tak się spodobała że ostatecznie została wręczona jako pamiątka  uroczystości przyjęcia Chrztu Św. Więc do kompletu postanowiłam dodatkowo dorobić pudełko zewnętrzne.

Tak prezentuje się cały komplecik:




















Karteczka inspiruje w najnowszym wyzwaniu Art-Piaskownicy z cyklu Style. W tym miesiącu proponujemy  Baby Styl - Chłopiec czy Dziewczynka.
Serdecznie wszystkich zapraszam do licznego udziału w zabawie, czekają fajne nagrody :-)))
Więcej szczegółów na ten temat znajdziecie na blogu Art-Piaskownicy.
Czekamy na Wasze zgłoszenia do 18 czerwca. Mam nadzieję że chętnie dołączycie do nas!


Ja też chętnie dołączam do wyzwań na blogach:


- I like Challenges - Uroczystości rodzinne

http://like-chellenges.blogspot.com/2018/05/wyzwanie-34-uroczystosc-rodzinna.html

-  Kartkowe ABC - I jak Iliustracja

https://kartkoweabc.blogspot.com/2018/05/i-jak-ilustracja.html


-  ego Craft pl - Moodboard - z tablicy wybrałam elementy kwiatowe -  użyłam papieru ze wzorem różowych gałązek kwitnącej wiśni, kolory - pastelowy róż i zieleń, oraz białe, delikatne kwiatuszki - na mojej pracy - różyczki na tiulu.



Kochani, życzę Wam pięknego, ciepłego tygodnia  i dobrego humoru!

Pozdrawiam,
Inka

31 komentarzy:

  1. Wspaniała cukiereczkowa kartka. Bardzo lubie prace dla milusińskich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aguś - ja też kocham prace dziecięce - sama wtedy czuję się jak dziecko :-) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Piękna!!! Podziwiam Cię za pomysłowość, każda Twoja praca to uczta dla oczu.
    Dziękuję bardzo za ciepłe słowa pod moją torebkową karteczką. Pozdrawiam cieplutko i również życzę dobrego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za piękne komplementy Moniko i jest mi ogromnie miło że skorzystałaś z mojej podpowiedzi na karteczkę - to zawsze motywuje. Teraz wiem, że warto czasem zrobić taki kurs krok po kroku :-))) Uściski!

      Usuń
  3. Karteczka dla dziecka to słodziak !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny zestaw :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu egoCraft.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemniość po mojej stronie - dziękuję bardzo :-)))

      Usuń
  5. Przecudna! Nie dziwię, się, że wywołała zachwyt.
    Uściski, Halinko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Małgosiu, szczerze mówiąc nie spodziewałam się takiej sytuacji ale to bardzo miłe, kiedy ktoś tak docenia moją pracę :-))) Odwzajemniam uściski!

      Usuń
  6. Piękna, delikatna i wzbudza zachwyt czyli jak zwykle perfekcja w każdym calu!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej - dzięki Karolinko, bardzo mi miło czytać taki ciepły komentarz :-))) Również serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
  7. Wspaniale nas inspirujesz i dajesz okazję do podziwiania swoich prac! Komplet karteczki wraz z opakowaniem jest mistrzowski!
    Wielkie brawa dla Ciebie Halinko!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Alinko, nie spodziewałam się tylu cudownych słów pod adresem tej pracy. Bardzo mocno mnie motywujecie i dopingujecie do pracy - jestem za to ogromnie wdzięczna :-))) Uściski!

      Usuń
  8. Uroczy zestaw! :) Dziękuję za udział w wyzwaniu EgoCraft

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :-))) Dziękuję i pozdrawiam !

      Usuń
  9. Na prawdę jest cudna :) Te kolory i te wszystkie szczegóły :) Bomba :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, jak się cieszę - dziękuję ślicznie:-)))

      Usuń
  10. Śliczny, przeuroczy zestaw! Taki cukiereczek:) Dziękuję za udział w zabawie egoCraft:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również bardzo serdecznie dziękuję za wspólną zabawę i przemiłe odwiedzinki :-)))

      Usuń
  11. Dziekuję za zabawę z egocraft!

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodziak. Dziękuję za udział w wyzwaniu w egoCraft.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Piekny słodziak! Cukier puder az sie sypie ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodko :) Dziękuję za udział w wyzwaniu I like challenges.

    OdpowiedzUsuń