niedziela, 7 stycznia 2018

Tam, gdzie mieszkają pingwiny

Witajcie Moi Drodzy,



kto z Was już trochę mnie zna, ten wie, że na punkcie recyklingu mam po prostu "fioła". Uwielbiam kombinować, adoptować, przerabiać i nadawać drugie życie przedmiotom, które większość z Was  wyrzuca do kosza na śmieci i z pewnością nawet nie zastanawiacie się nad tym, jak można takie śmieci wykorzystać. Niektóre odpady mają w sobie ogromny potencjał, wystarczy tylko pomysł i trochę wyobraźni, by stworzyć z nich różne ciekawe rzeczy.
Dzisiaj moja propozycja na wykorzystanie wytłoczki po jajkach. Zrobiłam z niej świąteczne opakowanie prezentowe na słodkie kulki Raffaello.
To również moja pierwsza inspiracja dla Art-Piaskownicy na wyzwanie: Podróże Małe i Duże - tym razem udajemy się na skutą lodem Antarktydę :-)
Zatem zobaczcie jak wygląda ten kontynent w moim miniaturowym, prezentowym wydaniu :-)



















Serdecznie zapraszam wszystkich do wzięcia udziału w wyzwaniu jak również do obejrzenia pięknych prac inspiracyjnych naszego DT.
 Po więcej szczegółów odsyłam Was na bloga  Art-Piaskownicy :-)

*****

Wykorzystaj - nie wyrzucaj to świetna idea, do zastosowania której gorąco zachęcam również Was ;-)


Pozdrawiam i życzę fajnych pomysłów na recyklingowe szaleństwo ;-)

Inka

17 komentarzy:

  1. super recykling :-) Aż się uśmiechnęłam do tych pingwinków :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i super Aniu że masz poczucie humoru - jestem zakręcona na punkcie recyklingu - a tym projektem sama siebie zadziwiłam :-)))
      Dziękuję i pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Super inspiracja Halinko :) U mnie to już mało co się wyrzuca, mąż ciągle pyta "wyrzucić czy Ci zostawić?"... hehehehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ulcia - u mnie podobnie - sterty recyklingowych przydasiów, na które mam całą masę pomysłów, tylko tego czasu wciąż mało i mało.
      Dzięki za miłe słówko, pozdrawiam gorąco :-)))

      Usuń
  3. Haha wesołe "ubranko" na cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj poniosła mnie fantazja - coś tak czuję że tylko osoby z dużym poczuciem humoru zostawiły tu komentarze. Wiem że pomysł jest zakręcony, ale co tam :-)))

      Usuń
  4. Pomysłowe i bardzo ładne opakowanie! Świetnie wszystko wymyśliłaś!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki serdeczne - mam bujną fantazję - nie da się ukryć :-)))
      Pozdrawiam noworocznie :-))))

      Usuń
  5. Fajniutki pomysł.
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i doceniam Twoje słowa :-))))

      Usuń
  6. Odlot! :D :D Nie wpadłabym na to, że można tak zaadoptować pudełko po jajkach... Te pingwiny w środku są niesamowite :D gratuluję kreatywności!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynko, ja się nie boję prezentować moich dziwnych projektów - jestem osobą z bujną fantazją i to mi nieraz pomaga stworzyć prace nieprzewidywalne i mało oczywiste :-))) Dzięki Kochana za komentarz, pełen entuzjazmu i uśmiechu - doceniam go bardzo :-)))

      Usuń
  7. Bardzo pomysłowe, brawa za kreatywność!
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Karolinko i cieszę się z Twojego uznania dla mojej zakręconej pary pingwinków na lodowcu z... Raffaello :-)))
      Gorąco Cię pozdrawiam :-)

      Usuń
  8. Opakowania po jajkach można wykorzystać na wiele sposobów ... tylko trzeba mieć niczym nieograniczoną wyobraźnię. Wyobraźni i pomysłowości u Ciebie dostatek :) Świetna praca, wyjątkowe opakowanie! Brawo Ty!
    Pozdrawiam Miłościczkę recyklingu :) Przyjemnie spotkać kogoś o takich samych zainteresowaniach ... ,,śmieciami,, :)

    Pozwolisz, że pokażę co zrobiłam z dużym opakowaniem? (u mnie róża też z wytłoczki zrobiona) http://damurek2.blogspot.com/2014/12/pudeko-na-czekoladki.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za błąd ... oczywiście Miłośniczkę miało być :)

      Usuń
    2. Witaj w moich skromnych progach, cieszę się że przybyła tu bratnia duszyczka lubiąca "śmietnikowe" tworki. Super. Uwielbiam recykling i jestem w tym kierunku coraz bardziej nakręcona. Mam masę pomysłów na tego typu prace ale czasu zbyt mało, by je wszystkie realizować. Coś tam jednak powstaje, reszta czeka na swoje 5 minut. Dziękuję za sympatyczne odwiedzinki i zapraszam do mnie ponownie :-)))

      Usuń