sobota, 14 października 2017

Zapach jesieni i to, co lubię

Witajcie Kochani,



dzisiaj napiszę Wam co lubię i cenię sobie najbardziej w mojej pasji.
- po pierwsze dzięki kreatywnemu tworzeniu odkryłam w sobie kilka bardzo ważnych cech o których istnienie nie podejrzewałabym siebie wcześniej: to przede wszystkim dokładność i dopracowanie w każdym najmniejszym szczególe - w życiu codziennym nie zawsze miałam możliwość przekonać się o tym jak bardzo jestem skrupulatna,
- po drugie - spotęgowała się u mnie wrażliwość na piękno natury i otoczenia, w tej chwili odbieram każdy bodziec wszystkimi swoimi zmysłami i napawam się nim najdłużej jak tylko jest to możliwe,
- po trzecie - mimo że jestem z natury bardzo energiczną i pełną zapału osobą - moja pasja nauczyła mnie wielkiej cierpliwości w dążeniu do osiągnięcia zamierzonego celu, każdy kreatywny zamysł musi być wykonany dokładnie wg planu, każdy artystyczny zabieg - perfekcyjny (w miarę moich umiejętności i możliwości),
- po czwarte - cały czas podnoszę sobie poprzeczkę coraz wyżej, doskonalę techniki, poznaję i próbuję uczyć się nowych, ciągle mam w głowie masę pomysłów - dla realizacji których doba jest dla mnie zbyt krótka ( większość swojego czasu poświęcam pracy zawodowej),
- piąte i najważniejsze - dzięki pasji poznałam bardzo wiele kreatywnych i niesamowicie życzliwych Osób, których obecność jest dla mnie najcenniejszym skarbem. Dzięki Wam, Kochani czuję się doceniona i dowartościowana, dzięki Wam moja pasja przechodzi ewolucje i zmiany i dla Was staram się doskonalić swój warsztat.
- szósty powód, dla którego uwielbiam tworzyć to Odbiorcy i Adresaci moich prac - kocham tworzyć dla wszystkich a szczególnie - dla dzieci i młodzieży, większość moich prac trafia właśnie do nich. Każde zlecenie i prośba o wykonanie czegoś oryginalnego jest zarówno wielkim zaszczytem jak i wyzwaniem, do realizacji którego zawsze bardzo skrupulatnie się przygotowuję - każde zamówienie traktuję wyjątkowo i dla każdej Osoby tworzę całym sercem i duszą, chcę żeby moja praca była cudowną niespodzianką i wyjątkowym prezentem i sprawiła komuś wielką radość :-)))
- siódmy powód mojego twórczego bytu to dzielenie się swoją wiedzą i umiejętnościami oraz pomysłami. To dla Was, Kochani powstają tutoriale lub krótkie opisy moich prac, chcę otworzyć przed Wami swój świat i zaprosić Was do popróbowania rzeczy, których jeszcze nie mieliście okazji robić lub o których chcecie się więcej dowiedzieć - oczywiście moja wiedza i umiejętności są na określonym poziomie ale sama nieustanie zgłębiam jej tajniki, by później móc podzielić się swoimi wiadomościami i doświadczeniem razem z Wami.


Moja dzisiejsza praca to karteczka w formie kapelusza, stworzona dla październikowej Solenizantki. Starałam się ubrać mój kapelusik w barwy słonecznej i złotej jesieni, w tym celu użyłam pięknych różanych papierków, owocu głogu, jesiennie ubarwionych różyczek i seledynowych kwiatów hortensji.

Kursik na wykonanie kartki w formie kapelusza znajdziecie w moim wcześniejszym wpisie - Zapraszam TUTAJ ;-)
Uwielbiam robić projekty o nietypowych kształtach a ten kapelusik do takich właśnie należy :-)))







Czy zapachniało jesienią, odczuwacie jej obecność, ciepłe babie lato przeplatane delikatnymi pajęczynkami, szelest liści pod stopami, ostatnie dni bytowania owadów, wilgoć snującej się mgły o poranku i ciepłe promyki październikowego słońca w południe :-) 


Moja dzisiejsza jesienna propozycja spróbuje swoich sił w wyzwaniach:

 - 123 Scrapuj Ty - Kartka w nietypowym kształcie

http://123scrapujty.blogspot.com/2017/09/wyzwanie-103-kartka-w-nietypowym.html


 - Bloom Craft - To lubię

http://bloomcraft.pl/2017/10/02/wyzwanie-13-to-lubie/


- Klub Twórczych Mam  - Wyzwanie kolorystyczne

http://klub-tworczych-mam.blogspot.com/2017/10/pazdziernikowe-wyzwanie-kolorystyczne.html

- Crafty Molly - Słowa

http://craftymoly.blogspot.com/2017/10/wyzwanie-62-sowa.html






Dzisiaj wszystko, Kochani, trochę długi post wyszedł ale chciałam opowiedzieć Wam historię pewnej zakręconej kreatywnie Inki, która kocha swoją pasję :-)))

Dziękuję że wytrwaliście do końca, oprócz tutoriali dzielę się z Wami również swoimi emocjami
i bardzo szanuję Was za to, że poświęcacie dla mnie swój czas.

Buziaki i uściski,

Inka

32 komentarze:

  1. bardzo ładnie to opisałaś Halinko, pod większością i sama mogłabym się podpisać :)
    Miło widzieć kolejną Twoją pracę, podziwiać kunszt, wyczucie i smak, dzięki którym tworzysz te wszystkie papierowe arcydzieła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Asiu - z całą pewnością możesz podpisać się pod wszystkim, też jesteś pasjonatką wkładającą całe serce w swoją twórczość. Nie jestem pewna czy moje prace zasługują choć w połowie na takie miano - ale staram się jak mogę i bardzo mi miło że to doceniacie :-)))

      Usuń
  2. Kapelusik na bogato, bardzo elegancki, prześliczny!!!
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - kapelusik na bogato - bo tak bardzo do serca, żeby niczego na nim nie zabrakło. Pozdrawiam również bardzo gorąco :-)))

      Usuń
  3. Świetna ta kartka kapelusikowa! Bardzo mi sie podoba, chyba skorzystam z tego kursiku, bo mam przed sobą wykonanie karteczki urodzinowej dla koleżanki i pewnie tym ja zaskoczę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie Bogusiu - jeśli przypadła Ci do gustu, częstuj się kursikiem - będzie mi bardzo miło podziwiać podobny kapelusz u Ciebie. Taka karteczka z pewnością jest bardzo miłym zaskoczeniem - mówię z doświadczenia i polecam ze szczerego serca :-)))

      Usuń
  4. Jaki śliczny wiosenno- jesienny :) Uwielbiam kapelusze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę Aga i dziękuję za uznanie - ja też kocham kapelusze ( robić z papieru) :-)))

      Usuń
  5. Cudownie opisałaś co lubisz. Więcej niż mogłam się spodziewać, ale dzięki temu dałaś się lepiej poznać. SUPER!
    Sam kapelusik mnie urzekł, bo sama lubię robić prace w nietypowych kształtach. Przy najbliższej okazji będę pamiętała o tej inspiracji ;)
    Dziękuję przy okazji za udział w wyzwaniu BloomCraft. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ula, jak miło jest czytać dzisiaj Twój komentarz - mój opis jest w telegraficznym skrócie, żeby nie przynudzić Gości - o swojej pasji mogę opowiadać godzinami :-))) Bardzo mi miło że zajrzałaś tutaj i zostawiłaś taki fajny komentarz :-))) Pozdrawiam cieplutko!!!

      Usuń
  6. Piękna delikatna praca i ciekawa forma karteczki .Pięknie dopasowałaś wzory i ukwieciłaś ten uroczy kapelusz .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Grażynko, ślicznie Ci dziękuję, Twoje słowa są bardzo cenne i budujące :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie i również gorąco pozdrawiam :-)))

      Usuń
  8. Sliczna, dziekuje za udzial w wyzwaniu KTM

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie wielka przyjemność - również dziękuję za fajny temat wyzwania :-)))

      Usuń
  9. Przepiękna praca! Szczególnie dla osoby, która lubi kapelusze ;) Pięknie piszesz o tworzeniu i swoich motywacjach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Dorotko - opis bardzo skrótowy - gdyby tak napisać o wszystkim, czego doświadczam dzięki pasji - z pewnością powstałaby z tego książka :-))) Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  10. Super się czytało, co napisałaś. Ja się wciąż zastanawiam czy robić coś dalej, czy komuś to się podoba? Ale przecież jest sporo fascynatów rękodzieła tylko trzeba umieć pokazać to co się robi. I tu ja mam problem; albo nie zdążę zrobić zdjęć fajnej pracy, albo pogoda bura i ponura itd. Zawsze jakieś ale sobie znajdę. A tu trzeba się przyłożyć i będzie jak u Ciebie Inko.
    Powodzenie w wyzwaniach życzę i ściskam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo że wytrwałaś do końca, rozpisałam się troszkę ale to i tak w bardzo okrojonym skrócie :-) Alinko, pięknie tworzysz i nie musisz się zastanawiać czy dalej to robić - rób Kochana, wszyscy podziwiamy i chcemy podziwiać dalej:-)))
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  11. Pięknie napisane, też mogłabym się podpisać pod wieloma punktami :) czuć w każdym słowie, że kochasz to, co robisz :) Cały Twój blog wibruje taką pozytywną energią, miłością do rękodzieła... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ależ mi miło, dziękuję ślicznie Justynko - rzeczywiście kocham to co robię i cieszę się że moja miłość do rękodzieła i pasja jest tak dobrze wyczuwalna w odbiorze :-)))

      Usuń
  12. Lubię te Twoje kapelusze :)
    Świetny pomysł na wykorzystanie kolorków z naszej palety barw :)
    Dzięki za udział w wyzwaniu w Klubie Twórczych Mam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję i bardzo się cieszę że te kapelusiki cieszą się Twoją sympatią, ogromnie mi miło!

      Usuń
  13. Kapeluszowa praca świetna!!!
    Bardzo ciekawie udekorowałaś ją (już zatęskniłam za słonecznym latem)
    Dziękujemy za wspólną zabawę z 123scrapujTy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie, oj tak - jest bardzo słonecznie na moim jesiennym kapeluszu - też tęsknię za ciepłymi promykami słońca:-)))

      Usuń
  14. Halinko gratuluję wygranej w wyzwaniu 123 scrapuj Ty, Twój przepiękny kapelusik wygrał wyzwanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo, Kochana - to dopiero niespodzianka :-)))

      Usuń