niedziela, 28 maja 2017

Gościnnie


Witam Kochani,


w dniu wczorajszym wystąpiłam w roli Gościnnej Projektantki w Skarbnicy Pomysłów. Komplecik, jaki chciałam Wam dzisiaj zaprezentować został przygotowany jako inspiracja na moje gościnne spotkanie.
Ta delikatna praca została stworzona z pięknych papierów Altair Art - to dziewczęcy komplet z okazji przyjęcia Pierwszej Komunii Świętej. Szarości, koronki, tiul, różyczka wykonana z foamiranu i śliczne tekturowe wycinanki a na ich tle serce ze starym zdjęciem dziewczynki w bieli - wszystko stworzyło piękny klimat w stylu retro, który idealnie podkreślają wybrane przeze mnie papiery.














Moją pracę zgłaszam na wyzwania:

- Laserowelove - Wszystkie oblicza dzieciństwa,

http://laserowelove.blogspot.com/2017/05/wyzwanie-5-oblicza-dziecinstwa.html


- Przyda się - Bingo - wybrałam linię: minimum 5 kwiatów, koronka, sznurek/nitka

http://blog.przyda-sie.pl/wyzwanie-majowe-bingo/


- Fabryka Weny - bingo z okazją - wybrałam linię: tekturka, kwiaty, komunia.

http://fabrykaweny.blogspot.com/2017/05/bingo-wyzwanie-majowe.html


Dziękuję z całego serca za Wasze wizyty u mnie, wszystkie serdeczne wpisy i tyle pozytywnej energii jaką tu ze sobą przynosicie, życzę miłego i słonecznego tygodnia i zapraszam do mnie w wolnej chwili.

Serdecznie pozdrawiam,
Inka

22 komentarze:

  1. Moje gratulacje Halinko!!!. Skarbnicą pomysłów śmiało można nazwać Ciebie :) Niech ta wena trwa,i trwa, i nigdy się nie kończy:) Kartka cudna,świetnie dobrane kolory i warstwy,całość pięknie się komponuje i współgra ze sobą. Pozdrawiam milutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie za tak pozytywne podsumowanie mojej osoby i mojej pracy - jestem bardzo podbudowana Twoimi słowami i dziękuję z całego serca że tu zaglądasz:-) Ściskam i pozdrawiam!

      Usuń
  2. Gratuluję Halinko, to piękna inspiracja i wspaniały występ.
    Komplecik zachwyca delikatnością barw i dodatków a grafika wprowadza bardzo romantyczny i wzruszający nastrój. Coś pięknego!
    Życzę Ci kochana miłego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewuniu, choć z reguły w moich pracach roi się od kolorów, tym razem postawiłam na stylową delikatność - cieszę się że zdobyła uznanie w Twoich oczach - jest nastrojowo i nostalgicznie.
      Dziękuję za wspaniały komentarz i serdecznie Cię pozdrawiam :-)))

      Usuń
  3. Gratuluje Halinko gościnnych występów . Zaprezentowałaś cudowny komplecik. Jest taki romantyczny . Bardzo lubię takie właśnie grafiki. A te koroneczki dopełniły całości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, dziękuję z całego serca za Twoje serdeczne słowa, bardzo mnie motywujesz i doceniasz, jestem wdzięczna również za regularne wizyty u mnie i dużo pozytywnej energii jaką zawsze tu ze sobą przynosisz.
      Pozdrawiam serdecznie :-)))

      Usuń
  4. Wow! Zrobiła na mnie wielkie wrażenie... cudny zestaw kolorów - ta szarość w tle jest rewelacyjna. Zdjęcie dziewczynki - strzał w dziesiątkę! :) cała kompozycja jest bardzo przyjemna dla oka.
    Gratulacje! :) wspaniała inspiracja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ się cieszę Justynko że spodobała Ci się moja praca - jest inna od wszystkich - stonowana, spokojna, nostalgiczna - powiem może troszkę nieskromnie że mnie też przypadła do gustu:-)))
      Dziękuję że mi kibicujesz, pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  5. Gratuluję gościnnych występów, Halinko!
    Przepiękny klimat wyczarowałaś na swojej pracy. Wszystko idealnie ze sobą współgra. Uczta dla oczu :-)
    Pięknego tygodnia Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwono, jak zawsze pełna optymizmu i życzliwości - dziękuję pięknie za Twoje uznanie i kolejny cudowny komentarz - miód na moje serce:-))) Dużo cudownych, słonecznych dni dla Was wszystkich:-)

      Usuń
  6. Niesamowite kartki! Podziwiam, szczerze podziwiam Twój talent.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło czytać taki piękny komentarz od Ciebie, jestem nim bardzo wzruszona i zadowolona że w taki pozytywny sposób odbierasz to, co staram się Wam tu prezentować - super że jesteś i mnie odwiedzasz - dziękuję z całego serca :-)))

      Usuń
  7. Wspaniałe kompozycje karteczek. Delikatne i romantyczne. Pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za słowa uznania i sympatyczne odwiedzinki - pozdrawiam serdecznie i zapraszam tu ponownie :-))) Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Inko Kochana! gratuluję gościnnego występu :-) Pokazałaś swoje umiejętności w pełni :-) Gustowny, elegancki, przemyślany, dopracowany i po prostu piękny zestaw :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło, serdecznie dziękuję za gratulacje i wszystkie Twoje piękne komplementy pod adresem moim i tej pracy. Chciałam zaprezentować się z trochę innej strony, bo zwykle jest u mnie kolorowo i energetycznie, ale takie stonowane prace też bardzo lubię. Dziękuję serdecznie za przemiłe odwiedzinki, pozdrawiam wiosennie:-)))

      Usuń
  9. Jak ja kocham taki klimat...Gratuluję Ci Inuś,pokazałaś się z najlepszej strony!Patrzę jak zahipnotyzowana.Nieprawopodobnie piękna praca!!!
    Sama w sobie jesteś niesamowitą skarbnicą pomysłów:)
    Przesyłam moc uścisków:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też uwielbiam takie klimaty i zupełnie nie rozumiem dlaczego tak rzadko po nie sięgam :-) Dziękuję za cudowne słowa, trochę poczerwieniałam bo nie wiem czy zasługuję na tyle wspaniałych komplementów ;-) Przecież to u Ciebie cały czas znajduję piękne, nowe pomysły na fantastyczne prace więc myślę że właśnie Tobie, Aduś, należy się takie miano:-))) Buziaki i pozdrowienia:-)

      Usuń
  10. gratuluję udziału! :) kartki są piękne, uwielbiam takie wkomponowanie tekturek roślinych. dziękujemy za udział w wyzwaniu Fabryki Weny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło czytać taki pozytywny komentarz, jestem wdzięczna za Twoje gratulacje, to było dla mnie niezwykłe wydarzenie. Dziękuję za miłą wizytę i serdecznie pozdrawiam :-)))

      Usuń
  11. Śliczny i delikatny komplet, dziękuję za udział w wyzwaniu Laserowe Love.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie za przemiłą wizytę i pozytywny komentarz :-)))

      Usuń