sobota, 27 maja 2017

Fruit cockail i KURS na papierowe truskawki


Witam serdecznie,


u mnie w sobotnie popołudnie  przerwa w pracy na koktajl owocowy lub herbatkę  :-)
Dzisiaj wykonałam bardzo kolorowy, bardzo owocowy i bardzo egzotyczny notes dla mojej serdecznej przyjaciółki, która uwielbia robić koktajle i szaszłyki truskawkowo - ananasowe. Kiedy zobaczyłam temat wyzwania w Cratf Fun , pomyślałam od razu o mojej przyjaciółce i jej upodobaniach kulinarnych, stąd pomysł na wykonanie notesu , który może posłużyć również za przepiśnik a w nim  sałatki, desery, nalewki, soki, lody, sorbety, kremy, ciasta, kompoty, konfitury, słodkie sosy i inne pyszności, które mogą powstać z owoców.
Okładka jest bardzo kolorowa - ma się kojarzyć z wakacjami, egzotyką i zapachem świeżych, dojrzałych owoców.
Wykończenie koronkowe z małym perłowym akcentem, truskaweczki wykonałam z papierów i przy pomocy dwóch  dziurkaczy -  na końcu posta zamieściłam krótki kursik foto obrazujący sposób wykonania owoców :-)









I dodaję jeszcze fotki środkowych przekładek owocowych, które dzielą notes na  trzy części:








Koktajlowy notes posyłam na wyzwania:

- Craft Fun - Owocowy koktajl,

http://craftfunsklep.blogspot.com/2017/05/wyzwanie52-owocowy-koktajl.html


- Miszmasz Papierowy - Tajemniczy ogród,

http://sklepmiszmaszpapierowy.blogspot.ie/2017/05/wyzwanie-tajemniczy-ogrod.html


- Przyda się - Bingo - moja linia to minimum 5 kwiatów, koronka, sznurek, nitka

http://blog.przyda-sie.pl/wyzwanie-majowe-bingo/






TAK  POWSTAŁY  TRUSKAWKI:


 Potrzebne materiały:
dziurkacz - kwiatek pięciopłatkowiec,
dziurkacz - gwiazdka,
czerwony papier w białe kropeczki,
zielone papiery na wykonanie szypułki
chusteczka higieniczna - jako wypełniacz
klej magic z aplikatorem,
i ewentualnie czerwony flamaster


 Przy pomocy dziurkacza - kwiatka wycinamy elementy, z których będziemy formować owoce,



 Dziurkaczem - gwiazdką wycinamy szypułki z zielonego papieru - u mnie ciemniejsza zieleń



 Do wypełnienia owoców przygotowujemy kulki z chusteczki higienicznej,



 Brzegi kwiatka obrysowujemy czerwonym flamastrem aby zatuszować białe krawędzie papieru,



 Każdy kwiatek odwracamy i po drugiej stronie smarujemy obficie klejem, na środku umieszczamy kulkę wypełniacza i fofmujemy truskawkę zawijając każdy płatek do środka, przytrzymujemy chwilę by klej dobrze związał klejone powierzchnie,



 Po sklejeniu formujemy w dłoniach kształt truskawki ,



doklejamy szypułki i GOTOWE :-)




 Prosty sposób a efekt bardzo fajny - spróbujcie, zachęcam do skorzystania z mojego kursiku :-)

Kochani, bardzo Wam dziękuję za tyle pięknych komentarzy do mojej poprzedniej pracy, jestem za to bardzo wdzięczna, życzę cudownego weekendu i dużo słonecznych chwil.

Pozdrawiam,
Inka

22 komentarze:

  1. Piękna praca, stylowa i taka kolorowa, że aż podsyca apetyt. I jak zwykle się powtarzam - super dodatki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja przyjaciółeczka już dostała notesik, jest nim zachwycona - zwłaszcza dodatkami i tymi malutkimi papierowymi truskawkami - a ja się cieszę że zrobiłam jej niespodziankę. Oczywiście na babskim spotkaniu nie zabrakło owocowych szaszłyków i pysznych deserów :-)))
      Holly, dziękuję że zajrzałaś, ale miło czytać komentarz od Ciebie, nie ukrywam że trochę się martwiłam Twoją dłuższą nieobecnością na moim blogu. Ściskam Cię mocno i życzę pięknej niedzieli ;-)))

      Usuń
  2. Piękna, orzeźwiająca propozycja na upalne dni :-)
    Niezmiennie podziwiam Twoje zdolności czarowania papierkami, Halinko!
    Uściski słoneczne przesyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Iwonko, dokładnie tak to zaplanowałam jak napisałaś - orzeźwiająco, egzotycznie, soczyście - taki był zamysł i chyba mi się udało odpowiednio podziałać na Waszą wyobraźnię - Dziękuję za przemiłe odwiedzinki i również ściskam Cię mocno i życzę słonecznej niedzieli :-)))

      Usuń
  3. Pięknie CI wyszło ! Od twojej pracy biję moc owoców , kolorów i stylu retro! Świetnie wkonałas swoją prace :* Świetie się odajdujesz w scrapbookingu :) Buziaczki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Szymcia i bardzo się cieszę że również Tobie spodobał się mój notesik - jest mega owocowo i mega wakacyjnie - ja patrząc na swoją pracę czuję się jak na wczasach w gorącym, egzotycznym, pełnym słońca miejscu. Dziękuję za uznanie, cały czas się uczę i próbuję czegoś nowego. Buziaki i pozdrowienia przesyłam :-)))

      Usuń
  4. To śliczny notes Halinko. Fantastycznie dobrałaś kolory - jest ich dużo ale nie przytłaczają i pięknie się uzupełniają. Klimacik jak z egzotycznej wyspy pełnej słońca i tropikalnych owoców. Bardzo mi się podobają truskaweczki, Twoja pomysłowość nie zna granic.
    Miłej niedzieli kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu, to kolorowy zawrót głowy, owoce, orzeźwienie, ciepło i zapach arbuza, ananasa i truskawek - przydałyby się już wakacje i urlop - marzę o tym, bo ostatnio trudno godzę pracę, pasję i obowiązki domowe - czekam zawsze na weekend, wtedy mam więcej czasu na swoje ukochane hobby:-)
      Ewuniu, okazuje się że potrzeba jest rzeczywiście matką wynalazków. Tobie również - pięknego, spokojnego niedzielnego wypoczynku ;-)))

      Usuń
  5. Świetne kolory, bardzo energetyczna propozycja :) Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję za sympatyczny komentarz i odwiedziny :-) Pozdrawiam!

      Usuń
  6. Super energetyczny projekt :) naprawdę kojarzy się z egzotyką, te kolory, motywy od razu skłaniają do myślenia o tropikach, plażach i świeżych owocach... :) całość jest bardzo apetyczna! ;) wspaniały pomysł na prezent...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko, prezent bardzo się podobał a co najważniejsze, pomieści w sobie wiele apetycznych przepisów. Dziękuję za uznanie dla mojego bardzo energetycznego koktajlu :-)))

      Usuń
  7. Energetycznie, kolorowo o i mega pozytywnie:) Wyjątkowy notes, smakowity;) W imieniu DT Miszmasz Papierowy dziękuję za udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie, cieszę się że notesik robi dokładnie takie wrażenie, jakie chciałam osiągnąć:-))) Pozdrawiam wszystkie Projektantki z DT Miszmaszu Papierowego :-)

      Usuń
  8. Truskawki są cudowne! Dziękuję za udział w wyzwaniu CRAFTfun!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie dla moich owocków, do wykonania których użyłam dziurkacza - kwiatuszka pięciopłatkowca - to truskaweczka i gwiazdki - to zielona szypułka. Pozdrawiam cieplutko :-)))

      Usuń
  9. poziomki/truskawki są mega ;))) <3 dziękujemy za udział w wyzwaniu CraftFun ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło że truskawki tak się podobają - a przy tym są bardzo łatwe do wykonania :-) Dziękuję za sympatyczną wizytę i pozdrawiam wiosennie :-)))

      Usuń
  10. Dziękuję za zabawę z CRAFTfun! Przyglądanie się tej niesamowitej pracy to ogromna przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytanie takiego pięknego komentarza to również ogromna przyjemność:-))) Dziękuję serdecznie za inspirację, to dzięki tym owocowym szaszłykom z banerka wyzwaniowego powstała moja orzeźwiająca i tropikalna praca, która zachwyciła swoimi kolorami również moją przyjaciółkę. Jestem wdzięczna za wizytę i sympatyczny komentarz :-))) Pozdrawiam wiosennie!!!

      Usuń
  11. Fantastycznie kolorowy i pomysłowy album :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy :)
    Pozdrawiam,
    Linda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, dziękuję za sympatyczną wizytę i również serdecznie pozdrawiam :-)))

      Usuń