wtorek, 11 kwietnia 2023

Pamiątka komunijna z kłosem zboża - DT MARGARET

 Witajcie Kochani :-)
 

Moją inspiracją do kwietniowego wyzwania w Margaret jest dziewczęcy komplet komunijny.


 Zainspirowałam się hasłami z linii: RÓŻE - KOLOR - KORA.
Praca jest bardzo jasna i delikatna. Do jej stworzenia wykorzystałam papiery z kolekcji "Romantic Moments". Wybrałam arkusz z kremowym bukietem RÓŻ - to jeden z moich faworytów - jest idealny do prac okolicznościowych, takich jak komunie, rocznice, chrzty oraz śluby.
Kwiatową kompozycję wykonałam z różyczek oraz drobnych, białych lilii. Doskonałym dopełnieniem projektu są ZIELONE listeczki, zarówno te papierowe jak i syntetyczne ;-)
Z kolei trzecie hasło z naszej Margaretki - KORA - schowało się wewnątrz kartki. Jest to małe serduszko zdobiące zakładkę przeznaczoną do umieszczenia koperty z banknotami :-)

 















W projekcie wykorzystałam:
- kolekcja papierów "Romantic Moments",
- arkusz papieru 0308
- arkusz papieru 0307
- arkusz papieru 0303
- arkusz papieru 0304
- arkusz z listkami do wycinania PSM 0414

Projekt zgłaszam na wyzwanie:


 


 

Pozdrawiam Was serdecznie,

Inka

2 komentarze:

  1. Piękny zestaw. Kartka wyjątkowo ładna z tą przestrzenną dekoracją. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny komplet! Dziękuję za Twój udział w wyzwaniu ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń