poniedziałek, 3 kwietnia 2023

Kraftowe kartki z pierwiosnkami

 Hej, hej Kochani :-)


Ja wiem że ostatnio monotematyczna jestem :-) Jednak tegoroczne oczekiwanie na Święta Wielkanocne okazało się bardzo owocne i pracowite a ja chciałbym podzielić się z Wami wszystkim, co powstaje w mojej pracowni :-)
Zatem dzisiaj prezentuję kolejne karteczki na kraftowych bazach, wykonane z przepięknych papierów od ITD Collection.


Kolekcja, której użyłam do ozdobienia dzisiejszych prac, od razu wpadła mi w oko. A kiedy zaczęłam ją ciachać, projekty same układały się w spójne obrazki. Praca nad tymi karteczkami była dla mnie niezwykle przyjemna, wręcz relaksująca.
Cudowny klimat budzącej się do życia wiosny w wiejskich gospodarstwach pobudził moją wyobraźnię i przywiódł piękne wspomnienia z czasów dzieciństwa. Wtedy każde Święta były magiczne a odwiedziny u mojej Babci na wsi - wyczekiwane z ogromną niecierpliwością.
I te malownicze obrazki starałam się odwzorować na dzisiejszych pracach.

Czy udało mi się? - oceńcie sami ;-)












W projekcie wykorzystałam wspomnianą powyżej kolekcję papierów scrapowych od ITD Collection a także tekturki - świąteczne napisy i kwadratowe bazy kraftowe od PAPER CARD :-)


Pozdrawiam Was serdecznie,

Inka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz