czwartek, 27 kwietnia 2023

Kartka sztalugowa dla pasjonatki jeździectwa - DT MARGARET

Witajcie Kochani :-) 
 

Moją dzisiejszą inspiracją jest komplet urodzinowy dla pasjonatki jeździectwa.
Wykonałam kartkę sztalugową w zestawie z opakowaniem.


Do stworzenia tego projektu wybrałam bardzo klimatyczną kolekcję papierów "Breeze of Dreams". W pracy połączyłam ze sobą sielskie motywy ze stylem vintage i energetycznym akcentem kwiatowym :-)
Kamienny mur porośnięty bluszczem, drewniane okiennice, czerwone kwiaty i koła drabiniaste to wprost wymarzone tło dla mojej pracy, w której głównym bohaterem jest ukochany przyjaciel Solenizantki - koń czystej krwi arabskiej :-) Idealnymi dodatkami, pięknie uzupełniającymi kompozycję są odpowiednio dobrane tekturki i papierowe kwiaty.











Materiały ze sklepu MARGARET wykorzystane w projekcie:
- arkusz papieru PSM 0108
- arkusz papieru PSM 0109
- arkusz z elementami do wycinania PSM 0101

a także tekturki od PAPER CARD oraz ITD Collection :-)

Kartkę zgłaszam na wyzwania:

 


Pozdrawiam Was cieplutko,

Inka  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz