wtorek, 18 kwietnia 2023

Kasetka w gotyckim stylu

 Hej Kochani :-)


Dzisiaj chwilowa zmiana tematyki. Z pastelowych, delikatnych klimatów przeniesiemy się w bardziej mroczną stylistykę.
Dzisiaj chcę zaprezentować projekt utrzymany w stylu gotyckiej, czarnej magii :-)

 

 

Na specjalne życzenie wykonałam metamorfozę małej, drewnianej szkatułki.  Z prostego, niczym nie wyróżniającego się pudełka, wyszła taka oto kasetka, na kobiece błyskotki ;-)

Kolorystyka i motywy nie są tu dziełem przypadku a dobrze przemyślanym i zaplanowanym projektem. Na potrzeby tej pracy powstały ażurowe motywy, zdobiące zarówno powierzchnie boczne jak i wieko kasetki.
Część dekoracji wykonałam za pomocą foremek silikonowych i wycisków z masy samoutwardzalnej. Inne powstały z odlewów żywicznych.
Pudełko zostało wyposażone w dodatkowe panele oraz wysunięte nóżki, dzięki którym nabrało zarówno pełniejszego kształtu i odpowiedniego charakteru.
Wewnętrzną część wieka zdobi magiczna tekturka w kształcie krzyża od PAPER CARD oraz odlew wykonany z żywicy.
Całość utrzymana w kolorystyce szkarłatu, głębokiej czerni i metalicznego srebra.

Wymiary kasetki nie są zbyt pokaźne - ok 110 x 110 x 70 mm ale urok tego pudełeczka rekompensuje jego "mikroskopijną" wielkość.

A ponieważ kocham takie klimaty, przyznam się Wam szczerze że dość trudno było mi się z nim rozstać. Na ale cóż - trzeba było w końcu przekazać prawowitej Właścicielce, która przekazała mi ten malutki przedmiocik do "liftingu" ;-)

I teraz sporo oglądania, ponieważ nie mogłam się zdecydować, które fotki wybrać - więc wrzuciłam wszystkie ;-)
 














 


 I jeszcze prezentacja materiałów:


Farby i media to oczywiście mój ulubiony i niezawodny CADENCE - jak zawsze: ze sklepu DREAMS

Dekoracja wnętrza pudełka - papiery ryżowe i scrapowe od ITD Collection, tekturka zdobiąca wewnętrzną cześć wieka od PAPER CARD oraz czarne wrota, widoczne na wieku od Margaret Mycraftime.
Pozostałe motywy zostały zaprojektowane na potrzeby tego projektu :-)

Projekt zgłaszam na wyzwanie: 


Pozdrawiam Was milutko,

Inka

3 komentarze:

  1. Bomba, jedyne takie, genialne. Gotyckie i rzeczywiście można poczuć czarną magię, no ekstra. Wspaniałe detale i ten środek do tego tak szokuje i zachwyca. Ogrom pracy, wielka wyobraźnia, cudowne wykonanie, zachwyt!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna!. Dopracowana w każdym szczególe i na zewnątrz i w środku. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna szkatułka. Raczej nie przepadam za mrocznymi klimatami, bo za dużo problemów w moim życiu, ale ta skrzyneczka ma w sobie coś magicznego. Gratuluję Halinko talentu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń