sobota, 31 grudnia 2022

Podsumowanie Roku 2022

 

Cześć Kochani :-)

Koniec roku skłania do refleksji i podsumowań, więc tak na szybciutko:
Mijający rok był dla mnie bardzo pracowity, pełen nowych wyzwań.
Poznałam nowe, bardzo kreatywne Duszyczki, które pomogły mi odkryć w sobie dotąd nieznane i zaskakujące możliwości.
Działałam w dwóch grupach projektowych i tworzyłam prace dla Paper Card oraz Margaret Mycraftime.
I w tych miejscach będę nadal Was inspirować w nowym roku.
Pośród mnóstwa projektów, stworzonych na najróżniejsze okazje, najwięcej uwagi poświęciliście tej dziewiątce, za co serdecznie Wam dziękuję.
Jestem wdzięczna za Waszą aktywność w moich SM, za każde miłe słowo i pozostawiony ślad po wizytach. Za zaufanie w kwestii wykonania zleceń oraz każdy gest, który przyczynia się do tego, że nadal chcę tworzyć i inspirować Was swoimi pomysłami.

 
A to moja TOP NINE 2022 wg danych statystycznych  z Inastagrama ;-)
 


 
 
 I jeszcze prezentacja zdjęć oryginalnych:


 



 
 

 

 

 

 

 

  
Kochani, jeszcze raz życzę Wam szczęśliwego, spokojnego, kreatywnego, zdrowego i pełnego miłości Nowego Roku. ❤️❤️❤️ 🍾🥂
 
 
Do zobaczenia w styczniu,
Inka 

2 komentarze:

  1. Piękne prace. Szczęśliwego Nowego Roku 2023 i satysfakcjonującej realizacji kolejnych twórczych pomysłów. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję twoją twórczość i wiem że w zeszłym roku powstało wiele pięknych prac. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń