środa, 21 grudnia 2022

Bombonierka w stylu Harry'ego Pottera - DT MARGARET

 Hej, hej Kochani :-)


Dzisiaj pokażę Wam pracę stworzoną do grudniowej MARGARETKI. Tym razem mój wybór był oczywisty - od razu wiedziałam, że skuszę się na Pottera :-)
A zatem w tym miesiącu najbardziej zainspirowały mnie płatki, ułożone  kolejności: 3D -  KŁUJE - HARRY POTTER.
Kierując się wybranymi wytycznymi, ozdobiłam okrągłe pudełko na słodycze, które będzie miłym dodatkiem do prezentu pod choinkę.
 

 

 Aby zrealizować swój pomysł na tę pracę, skorzystałam z gotowej bombonierki. Powierzchnię pudełka okleiłam papierami z kolekcji "Breeze of Dreams". Na wieczku powstała dekoracja z elementami 3D - charakterystyczna miotła, latający złoty znicz, kapelusz oraz tajemnicza księga - to oczywiście magiczne atrybuty z HARRY'EGO POTTERA.
Jest też błyskawica, zakończona ostrym grotem, który z całą pewnością KŁUJE i przeszywa na wylot, wszystko, co tylko spotka na swojej drodze. Swoje miejsce znalazła tu również charakterystyczna sowa - motyw tego mądrego ptaka znalazłam w kolekcji "Romantic moments".
Aby odpowiednio podkreślić klimat swojej pracy, na wieczku pudełka umieściłam "magiczny napis" a część przestrzennych ozdób wykonałam własnoręcznie :-)

 









 
Mam nadzieję że zainspiruję Was swoim dzisiejszym projektem - na pewno jest to fajna alternatywa i propozycja na oryginalne opakowanie prezentowe :-) Skusicie się? Polecam i zachęcam :-)

W pracy wykorzystałam:
- kolekcję papierów "Breeze of Dreams"
- arkusz PSM 0103
- arkusz PSM 0106
- arkusz PSM 0112
- arkusz PSM 0311  z kolekcji "Romantic Moments" 

 

Serdecznie zachęcam do udziału w wyzwaniu - a oto nasza inspiracyjna MARGARETKA:


Pozdrawiam Was cieplutko, 

Inka

1 komentarz: