wtorek, 27 grudnia 2022

Dla Najlepszych Świadków - albumy pamiątkowe - DT MARGARET

Cześć Kochani :-)


Witam się z Wami tuż po świętach i zapraszam na moją nową inspirację.
Tym razem zaprezentuję albumy pamiątkowe, wykonane dla Świadków ślubu, wręczone jako podarunek z podziękowaniami od wdzięcznych Nowożeńców :-)

 


Albumy powstały w dwóch, podobnych do siebie wersjach - jasny, delikatny i romantyczny jest dedykowany Świadkowej. Do dekoracji kart albumowych idealna okazała się kolekcja "Romantic Moments". Wykorzystałam tu prawie wszystkie karty z zestawu, dodatkowe arkusze i elementy z pasków do wycinania oraz mnóstwo cudownych tekturek.
Karty albumu posiadają wewnętrzne kieszenie, w których umieściłam duże tagi z miejscem na wpisanie dedykacji od Nowożeńców.

 

 















 

Album dla Świadka powstał w identycznej formie, jednak do ozdobienia kart użyłam bardziej męskiej kolekcji "Breeze of Dreams". Ten zestaw papierów sprawdził się tu fenomenalnie :-)
Na kartach umieściłam ozdobniki w postaci tekturek od Margaret oraz ślubnych motywów.

 














 



Starałam się tak wykonać oba albumy, aby były do siebie bardzo podobne, miały spójne dekoracje oraz identyczną konstrukcję bazy.
Każde ze zdjęć, umieszczonych wewnątrz, posiada matę z nacięciami do łatwego włożenia - dzięki czemu można zdjęcia w każdej chwili wyjąć, ułożyć w dowolnej kolejności lub zamienić na inne :-)

Jestem ciekawa, który z prezentowanych dzisiaj albumów, bardziej przypadnie Wam do gustu :-) Ja już mam swojego faworyta ale chętnie poznam również Wasze zdanie :-)

Do wykonania projektów użyłam:
- zestaw papierów "Romantic Moments",
- paski z dodatkami do kolekcji "Romantic Moments",
- zestaw papierów "Breeze of Dreams",
- paski z dodatkami  do kolekcji "Breeze of Dreams"
- zestaw tekturek TBM 0017,
- zestaw tekturek TBM 0016,
- zestaw tekturek TBM 0014,
- zestaw tekturek TBM 0011,
- zestaw tekturek TBM 0010,
- zestaw tekturek TBM 0009,

 a także tekturki od PAPER CARD i Snip Art

Projekt zgłaszam na wyzwanie:



Pozdrawiam Was gorąco, 

Inka

7 komentarzy:

  1. Piękne albumy. Pamiątka na długie lata. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecudowne!!! Zachwycające!!! Wspaniałe!!! 💕Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Miszmasz Papierowy 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne albumy, będą wspaniałą pamiątką. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy Sklep. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  4. no no, myślę, że świadkowie byli zachwyceni! super praca, dziękuję za udział w wyzwaniu sklepu Miszmasz papierowy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zachwycające. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam DT Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe i z klasą :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń