piątek, 30 grudnia 2022

Bombki dekorowane darami natury

 Cześć Kochani :-)


Tuż przed świętami stworzyłam sporą ilość bombek na zamówienia. Z wiadomych powodów starałam się nie publikować ich wcześniej. Zatem wybaczcie, ale jeszcze przez jakiś czas moje wpisy będą miały charakter zimowo - świąteczny :-)

 

Dzisiaj zaprezentuję serię limitowaną - cztery bombki o średnicy 12 cm, dekorowane darami natury. Powstały na specjalną prośbę, z umieszczonym wewnątrz małym, personalizowanym bilecikiem.

 Wewnątrz bombek stworzyłam bardzo przestrzenne kompozycje, ułożone z drewnianych krążków, lasek cynamonu, gwiazdek anyżu, naturalnych szyszek, tkaniny jutowej i suszu owocowego :-)

Prześliczne makiety sielskich domków pochodzą od ITD Collection :-)







Po drugiej stronie umieściłam moje ulubione motywy z papierów ryżowych od ITD Collection - zimowe pejzaże, mrozem malowane oraz klimatyczne świąteczne dekoracje :-)




 

Projekt zdobią również tekturki od PAPER CARD  oraz farby i preparaty mediowe marki CADENCE, w które zaopatruję się w sklepie Dreams - Dekoracje i nie tylko - serdecznie polecam.


 

Pracę zgłaszam na wyzwania:


Ze sklepu wykorzystałam

*******************************************************

Kochani, to już mój ostatni tegoroczny wpis na blogu. Ale zanim się z Wami pożegnam, chciałam bardzo serdecznie podziękować wszystkim moim Czytelnikom, Obserwatorom i Gościom za odwiedzinki tego mojego małego, twórczego kącika. Jestem Wam wdzięczna za każde dobre słowo, za każdą wizytę i za każdy znak Waszej obecności w moim życiu artystycznym.

 

 Życzę Wam, pięknego, pełnego tylko dobrych emocji, twórczego, spokojnego i

 SZCZĘŚLIWEGO  NOWEGO  ROKU !!!!!!!!!!!!!



Do zobaczenia w styczniu,

Inka :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz