czwartek, 27 października 2022

Śnieżna kula - DT MARGARET

 Hej, hej Kochani :-)


Dzisiaj chciałabym zainspirować Was projektem wykonanym w klimacie zimowym. Z wielką niecierpliwością czekałam na pojawienie się najnowszej kolekcji papierów Margaret, przeczuwałam że będzie nieziemsko klimatyczna i ... nie myliłam się.
"Winter it's Coming" jest przepiękna, mroźna, delikatna i w mojej ulubionej kolorystyce.

 


 

Na dzisiejsze spotkanie z Wami przygotowałam propozycję na wykorzystanie w/w papierów do ozdobienia bombki akrylowej.
Dekoracja jest dwustronna, delikatna i nieprzeładowana. 

 








Do wykonania kompozycji użyłam zimowych gałązek i listeczków oraz przepiękne tekturki różyczki - również od Margaret. Oprószyłam je śniegiem i pokryłam szronem. Przestrzenne kwiatuszki wycięłam i skleiłam z dodatkowych arkuszy, dedykowanych tejże kolekcji.
Mam nadzieję spodoba się Wam mój dzisiejszy pomysł na wykonanie prostej, łatwej a jakże klimatycznej ozdoby świątecznej :-)

Do jej wykonania użyłam:
- najnowszą kolekcję papierów Margaret "Winter it's Coming"
- arkusz PSM 0501
- arkusz PSM 0514
- tekturki różyczki - zestaw TMB 0035

Bombkę zgłaszam na wyzwanie: 



 

Pozdrawiam i miłego dnia życzę, 

Inka

3 komentarze:

  1. Idealna. Zima tu przedstawiona jest taka, jaką chce widzieć. Praca dwustronna, oryginalna, bardzo baśniowa, totalnie przepiękna. Ja tu widzę dzieło sztuki!!!! Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny mroźny klimat. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  3. swietna praca. dzieki za udzial w wyzwaniu sklepu miszmasz papierowy!

    OdpowiedzUsuń