niedziela, 23 października 2022

Mroczny Jegomość - DT PAPER CARD

 Hej, hej Kochani 

Dzisiaj moja kolej na przypominajkę do październikowego wyzwania w  PAPER CARD :-)
Jaki klimat wybrałam? Czy będzie magicznie, a może alchemicznie ???

Niestety nie - dzisiaj będzie mrocznie ... i strrrasznie ;-)
 
 

 
 Kochani, planując projekt inspiracyjny do naszego wyzwania miałam wielką ochotę na magię i czary. Jednak szybko zmieniłam zdanie a do całego zamieszania przyczynił się nasz baner wyzwaniowy. Jego klimat i sceneria skłoniły mnie do wykonania podobnej pracy.  A ponieważ jestem wielką fanką mrocznej twórczości, postanowiłam zmierzyć się z tym tematem - poszło mi szybciutko i bardzo sprawnie :-) :-) 
Sięgnęłam po tekturki PAPER CARD, ulubione preparaty mediowe, kwadratową kanwę i papiery scrapowe od ITD Collection - wybrałam kolekcję "Gothic Stories"
 
Puściłam wodze fantazji i tak oto powstało stare, opuszczone cmentarzysko - z mrocznym Jegomościem na pierwszym planie.


Aby w odpowiedni sposób wydobyć klimat dzisiejszej pracy - posłużyłam się farbami i preparatami mojej ulubionej marki CADENCE - na zdjęciu powyżej :-)
Są do nabycia w sklepie DREAMS - polecam z całego serca

















Mam nadzieję że poczuliście się zainspirowani i z chęcią dołączycie do wspólnej zabawy - czekamy na Wasze projekty do końca tego miesiąca - serdecznie zapraszam :-)

 
W dzisiejszym projekcie wykorzystałam"magiczne" tekturki ze sklepu PAPER CARD:
 
 
 
Pracę zgłaszam na wyzwanie

 


Pozdrawiam i do miłego,

Inka

5 komentarzy:

  1. Super praca.Dziękuję za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super mroczna praca ! Dziękujemy za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny projekt. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  4. wybrałaś mroczny...ale piękny! dzieki za udzial w wyzwaniu sklepu Miszmasz papierowy!

    OdpowiedzUsuń