sobota, 29 października 2022

Czerwień polnych maków na ..... talerzu ;-)

 Cześć Kochani :-)


Z tęsknoty za ciepłym i słonecznym latem, postanowiłam poprawić Wam i sobie humor takim oto zegarem z polnymi makami.

Kocham te kwiaty, ich delikatne jak pergamin płatki o intensywnie czerwonej barwie przywodzą na myśl bardzo miłe wspomnienia z mojego dzieciństwa.
Wakacje na wsi u mojej Babci - zawsze były najlepsze, czekałam na nie z ogromną ekscytacją. Piękno przyrody, pyszności z ogrodu i sadu, obcowanie ze zwierzętami zagrodowymi, spacery wśród pól, lasów i łąk, wyprawy na drugi koniec wsi po mleko "prosto od krowy". Zapach świeżo koszonej trawy i maciejki w ogrodzie, wieczorową porą. Naprawdę jest co wspominać :-)

Dzisiaj chcę pokazać również Wam mój ulubiony motyw z wakacji - polne maki - na zegarze wykonanym z porcelanowego talerza :-)











 Wiem Kochani, co teraz myślicie -  to prawda - w tym roku jestem zakręcona na punkcie zegarów - i to na maksa. Zatem jak się domyślacie - to jeszcze nie koniec tegorocznej produkcji ;-)


Mój projekt ma nietypową formę, zatem spróbuję szczęścia w wyzwaniu Świata Pasji:




Buźka, pozdrawiam i pięknego dnia wszystkim życzę,

Inka

4 komentarze:

  1. Piękny! Przywołał także moje wspomnienia z dzieciństwa.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny zegar Inko. Maki są cudne. Takie wspomnienie lata. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały zegar i taki oryginalny. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń