sobota, 1 października 2022

Exploding box i torebka - komplet na chrzest

 Witajcie Kochani :-)


Dzisiaj chciałabym zaprezentować kolejny projekt wykonany dla dziewczynki na okoliczność przyjęcia Sakramentu Chrztu Świętego.
Tym razem powstał słodki komplecik - eksplodujące pudełko w zestawie z pasującą do niego, torebką prezentową.

Jak nakazuje nasza tradycja, praca utrzymana jest w tonacji różowej i posiada sporo pięknych, bardzo wdzięcznych, dziecięcych tekturek - stosownych do okoliczności. 

Bo chyba już wiecie, że ja bez tekturek żyć i tworzyć nie potrafię ;-)


Pudełeczko ozdobiłam papierami pochodzącymi od trzech różnych producentów, torebka i spód boxa, powstały z papierów Margaret Mycraftime. Te piękne, koronkowe arkusze pochodzą z kolekcji "Romantic moments":-)

Wnętrze pudełeczka to sama słodycz - tylko spójrzcie, jak pięknie współgrają ze sobą poszczególne motywy. Tekturki również pochodzą z różnych źródeł. Osobiście uwielbiam mixować ze sobą wzory projektowane przez różnych Producentów - nieraz z takiego mixu wychodzi po prostu petarda ;-)

Pod przepięknym wózeczkiem znajduje się schowek na "bilety Narodowego Banku Polskiego" ;-) Na przedniej ściance umieściłam życzenia, pozostałe boki zdobią tekturki z motywami pasującymi do uroczystości. Na jednej ze ścianek dodatkowo znalazła się urocza dedykacja w formie rymowanej - na specjalne życzenie Osoby zamawiającej :-)



Tekturki w moich pracach najczęściej występują w formie naturalnej, ale tutaj postanowiłam je trochę rozjaśnić i dodać odrobinę blasku. Dlatego niektóre elementy pokryłam białym gesso i delikatnie oprószyłam brokatem ;-) Oczywiście na zdjęciach zabieg ten praktycznie nie jest dostrzegalny - taki to już urok mojego obiektywu. Jak chcę coś zamaskować - wtedy na fotce widać jak na dłoni a kiedy staram się ze wszystkich sił pokazać, jak pięknie błyszczy się moja praca - nic z tego, zero współpracy i zrozumienia ze strony aparatu. Taka złośliwa z niego bestia :-) :-)






 

Podsumowując dzisiejszy wpis, powtórzę się chyba po raz setny, że wdzięczne są projekty tworzone dla Maluszków i wspaniale mi się zawsze nad nimi pracuje. To zdecydowanie jeden z moich ulubionych tematów twórczych.
 

Kochani, chociaż już chłodniej się zrobiło, bo przecież jesień za pasem, to jeszcze nie koniec tematów ślubnych i dziecięcych. W najbliższym czasie pojawi się tu kilka nowych projektów, w uroczystym tonie. Nie zabraknie również ślubniaczków, no i najwyższy czas zabierać się za świąteczne dłubanko.
Serdecznie Was zapraszam.

Swoją pracę zgłaszam na wyzwanie:



A dzisiaj już się pożegnam, życzę miłego weekendu i wspaniałego nadchodzącego tygodnia.

 

Buziaki,

Inka

5 komentarzy:

  1. Wspaniały komplecik i jak zawsze u Ciebie pięknie i starannie wykonany. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  2. uroczy komplet, jestem oczarowana, dziekuje za udzial w wyzwaniu sklepu miszmasz papierowy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Słodko i uroczo. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny ten komplet, uroczy i bardzo elegancki :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń