piątek, 19 sierpnia 2022

Walizka z niespodzianką - czyli męska kartka urodzinowa

 Hej, hej Kochani :-)


Tegoroczne wakacje obrodziły u mnie w męskie projekty - no i super, bo przecież ja bardzo lubię tworzyć dla Panów ;-)

Dzisiaj zaprezentuję kolejną kartkę urodzinową i znowu na 70 - tkę.
Tym razem - na specjalne życzenie Osoby zamawiającej - dekoracja została ukryta wewnątrz papierowej walizki. Pracę wykonałam ręcznie od podstaw, wg mojego autorskiego pomysłu ;-)


Dzisiejsza praca jest bardzo personalna, adresowana do fana dwóch kółek, dla którego rowerowe przejażdżki i wycieczki za miasto, to obowiązkowy plan dnia codziennego.
Tak więc, nawiązując do ulubionego hobby Solenizanta, starałam się odwzorować pewien mały odcinek codziennej trasy rowerowej i w formie przestrzennej dekoracji, umieściłam go wewnątrz małej walizki. Chciałam, aby kartka po otwarciu stanowiła wyjątkową niespodziankę, z nutką sentymentalnych skojarzeń :-)

Zapraszam do obejrzenia szczegółów pracy:














Pracę zdobią papiery marki Ciao Bella Paper z cudownej kolekcji "Delta"dostępne są w sklepie DREAMS.
Kolekcja, przygotowana w dwóch wersjach, jest bardzo uniwersalna i pięknie zaprojektowana. Wprost idealna do zdobienia wakacyjnych albumów, doskonale sprawdzi się również w męskich projektach a także w klimacie boho oraz stylu rustykalnym :-)

Użyłam także całą gamę moich ulubionych elementów czyli tekturek, bez których nie udałby się stworzyć tego projektu. Są również dary natury, i dodatki dekoracyjne :-)

Jestem ciekawa jak się Wam podoba ta, dość nietypowa, forma męskiej kartki urodzinowej?

 

Projekt zgłaszam na wyzwania:






Pozdrawiam cieplutko i życzę miłego dnia,

Inka

6 komentarzy:

  1. Świetna jest, super pomysł :)
    Dziękuję za udział w miszmaszowym wyzwaniu ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna praca:)Dziękuję za wspólną zabawę z Miszmasz Papierowy.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. SUPER POMYSŁ! dzięki za udział wwyzwaniu sklepu Miszmasz papierowy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy i bogaty projekt. Dziękuję za udział w wyzwaniu Miszmasz Papierowy. Pozdrawiam, Hania DT.

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny pomysł, dzięki za udzial w wyzwaniu sklepu Miszmasz papierowy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna praca! Dziękujemy za udział w wyzwaniu "Miszmasz Papierowy"

    OdpowiedzUsuń