wtorek, 9 sierpnia 2022

Męska kartka "lekko zmediowana" - DT MARGARET

 Cześć :-)

Kochani, dzisiaj kolej na moją inspirację w ramach DT MARGARET :-)
Do sierpniowego wyzwania przygotowałam męski komplet - kartkę w zestawie z pudełkiem.
Hasła, które wyjątkowo mnie zainspirowały to: CEGŁY - KOLOR BRĄZOWY - CHLAPANIA oraz ŁAŃCUCH - ZŁOCENIA - CHLAPANIA.

 


 Aby zrealizować swój zamysł na dzisiejszy projekt, sięgnęłam po kolekcję papierów  "Breeze of dreams"- idealną i wręcz stworzoną do prac w męskim stylu.
Grafika samochodu, którą widzicie wewnątrz okrągłej ramki, nadaje pracy męskiego klimatu w stylu vintage.
Projekt zawiera elementy pozłacane metaliczną farbą akrylową. Kompozycję z białych kwiatów wzbogaciłam metalowymi listkami, złotymi mikrokulkami oraz kokardą z lnianego sznurka.
Z kolei pudełko zostało ozdobione tekturką - dużą tarczą zegarową i kilkoma kołami zębatymi.
Zauroczyły mnie malutkie kotki, huśtające się na łańcuchach - dlatego to właśnie one zajęły honorowe miejsce na wieczku pudełka :-)

 












Kochani, serdecznie zachęcam do udziału w sierpniowym wyzwaniu :-)  Nasza MARGARETKA, już co prawda bardziej jesienna, ale nadal wakacyjna i pełna inspirujących haseł :-)

Do wykonania projektu wykorzystałam:
- kolekcję papierów: "Breeze of dreams"
- arkusz PSM 0109
- arkusz PSM 0104
- arkusz PSM 0111

a także tekturki od Paper Card oraz ITD Collection 

 

Pracę zgłaszam na wyzwania:





Dziękuję za dzisiejsze spotkanie i pozdrawiam Was serdecznie,
Inka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz