piątek, 26 sierpnia 2022

Pamiątkowy komplet na chrzest - DT MARGARET

 Cześć Kochani :-)


Dzisiaj chciałbym zainspirować Was chłopięcym kompletem, wykonanym na pamiątkę przyjęcia sakramentu Chrztu Świętego.

 

Do jego stworzenia użyłam naszej najnowszej kolekcji papierów "Summer time", z której wybrałam dwa papiery z przewagą koloru niebieskiego oraz przepiękny arkusz w kwiatowy deseń. 

Te maleńkie kwiatuszki są po prostu urocze, spójrzcie tylko jak pięknie  wyglądają w zestawieniu z białymi serwetkami i ażurowymi dodatkami. 

 






 

Ponieważ zależało mi na eleganckiej formie pracy, postawiłam na stonowaną kolorystykę i starałam się stworzyć delikatną dekorację, bez zbędnego przepychu.
Karteczkę zdobi szatka chrzcielna, umiejscowiona w samym centrum kompozycji, natomiast pudełko - zestaw tekturek i dodatków scrapowych w kształcie rozet.

Białe i niebieskie kwiatuszki bardzo ładnie dopełniają cały projekt i nadają pamiątce uroczystego charakteru.

 

Do wykonania pracy wykorzystałam:
- zestaw papierów "Summer Time",
- arkusz PSM 0403
- arkusz PSM 0404
- arkusz PSM 0412

oraz mix tekturek od różnych producentów, między innymi od PAPER CARD

 Dziękuję za dzisiejsze spotkanie, pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i życzę miłego dnia :-)

Inka

1 komentarz: