poniedziałek, 17 grudnia 2018

Zimą, na polanie...

Witajcie Kochani :-)



Zimą, na polanie... spotkał jeleń łanię :-)))
Taki rym przyszedł mi do głowy, gdy popatrzyłam na moją dzisiejszą pracę.
Za oknami zima, w Krakowie spadł biały puch a nocą chwycił ostry mrozik - inspiracja jak znalazł - karteczka po prostu zrobiła się sama :-)))
Kilka postów wcześniej zamieściłam kurs na wykonanie dwóch bardzo prostych shaker boxów, z których jeden zagościł na poniższej pracy.
W tym sezonie pracuję głównie na kolekcjach papierów pochodzących ze sklepu ITD Collection - zakochałam się w pięknych wzorach, motywach i rozmytych akwarelowych barwach. Papiery idealnie sprawdziły się we wszystkich moich wcześniejszych projektach i zanosi się na to, że pozostanę im wierna do końca tegorocznego świątecznego sezonu kartkowego :-)))

Dla chętnych i zainteresowanych pozostawiam bardzo cenne info o użytych materiałach w mojej pracy:

Kolekcje papierów:
- Winter Animals - ITD Collection,
- Angels & Christmas tree - ITD Collection,
- Napisy i etykiety - ITD Collection.- świąteczny napis
- Folia TERMOTON - Itd Collection, której użyłam do wykonania złotych gwiazdek :-)


































Jak już zdążyliście zauważyć - w tym roku jestem również wielką fanką magicznych okienek wypełnionych świecącym brokatem i gwiazdeczkami :-))) Powiem szczerze, że pomagają mi w wydobyciu i przedstawieniu zimowej scenerii a poza tym są uroczym dodatkiem pracy, w którym się dzieje się coś ciekawego :-)

Kochani, dziękuję wszystkim, którzy mają czas i ochotę by tu zaglądnąć choć na momencik :-) Wiem że teraz większość z nas zagospodarowuje każdą minutę  a czas jest niemal na wagę złota - sama mam problem z realizacją wszystkich zaplanowanych na dany dzień czynności :-))) Taki urok przygotowań świątecznych ma swoje dobre ale i te trochę gorsze strony - jednak nie ulega wątpliwości -  warto poświęcić czas i energię by potem móc w pełni nacieszyć się  wspólnie spędzonymi chwilami w gronie  Rodziny i Najbliższych :-)))

Pozdrawiam,
Inka

27 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba ta karteczka w zimowym klimacie,taka nastrojowa :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Marylko :-))) Uściski i pozdrowieni!

      Usuń
  2. Ha ha ten Pan jeleń to się chyba od razu zakochał w Pani łani :) u mnie tez biało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj zakochany Ci on po uszy - no ale jak może być inaczej - toż to prawdziwa piękność i wielka dama :-))) Dziękuję Agunia i pozdrawiam milutko!

      Usuń
  3. Sliczne kartki w zimowym klimacie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Tereniu - Dziękuję ślicznie :-)))

      Usuń
  4. Halinko cudowna kartka w zimowym klimacie . Bardzo lubię takie zimowe scenki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Halinko, wspaniała kartka, pełna mroźnego uroku i do tego z nutką romantyczności. Chyba ten jeleń wie, że na miłość jest zawsze pora - o każdej porze roku.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to sobie właśnie wyobraziłam i zaplanowałam im romantyczne spotkanie na leśnej polance - czyż można wyobrazić sobie lepsze miejsce na randkę? :-)))
      Dzięki Małgosiu, ściskam mocno :-)))

      Usuń
  6. Inko lubię wszystkie Twoje kartki, bo to dla mnie małe opowieści :). Piękne kolory, sceneria i ten silny jeleń podążający do wybranki :). Super Kochana! Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ Ty to pięknie i poetycko ujęłaś Justynko, zrobiło się romantycznie i niezwykle dostojnie :-))) Odwzajemniam uściski :-)))

      Usuń
  7. Napiszę krótko- bardzo urokliwa i klimatyczna karteczka:)
    Pozdrowienia z zaśnieżonego Roztocza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Amuszka - a karteczka powędruje właśnie na Roztocze stąd taki trochę Wasz - roztoczański - klimacik wyczarowałam :-))) Uściski gorące z równie mroźnego Krakowa :-)))

      Usuń
  8. Mroźna zima na Twojej karteczce jest śliczna:) Kartka zawiera mnóstwo elementów, którym się przypatruję i ciągle coś nowego mnie zaskakuje. Całość jest piękna i delikatna.
    Może kiedyś i ja zacznę robić kartki:)) oby!
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, koniecznie spróbuj bo to super zajęcie - zobaczysz i szybko się przekonasz jak bardzo wciągające i relaksujące jest tworzenie kartek :-))) Namawiam z całego serca i dziękuję za przemiłe odwiedzinki :-))) Uściski!

      Usuń
  9. Kolejne zimowe cudeńko - naprawdę magiczne są Twoje kartki, zwłaszcza te z shaker boxami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaki fajny rym Halinko i pięknie do niego wykonana karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi, hi - no tak mi się skojarzyło - bo ja romantyczka jestem :-))))))
      Dziękuję Lidziu za miłe odwiedzinki :-)))

      Usuń
  11. Cudny zimowy klimacik😊 az sie takiego zimowego nastroju chce na święta 😊 pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu - ogromnie mi miło a klimacik za oknami już nam się wyczarował tylko czy pozostanie z nami do Świąt? Pozdrawiam milutko :-)))

      Usuń
  12. Piękna karteczka Inko. Jestem pełna podziwu jak umiejętnie łączysz różne przydasie. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenka, dziękuję z całego serducha za przemiły komplement :-))) Pozdrawiam Cię serdecznie i przesyłam moc uścisków!

      Usuń
  13. Ciekawie wygladaja te sopelki:)na bogato kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń