poniedziałek, 10 grudnia 2018

Świątecznie - ze stajenką betlejemską

Witam Was gorąco :-)


Za oknami coraz mroźniej, cieniutka pokrywa szronu pięknie skrzy się w grudniowych promieniach słońca a chłodny i rześki wiaterek zwiastuje już pierwsze oznaki zimowego klimatu.
Więc czas najwyższy na inspirację i uchwycenie takich efektów na naszych świątecznych karteczkach.
Dzisiejsza moja praca jest równie chłodna co aura za oknami i równie skrząca, co szron na zmarzniętej ziemi i trawie.
To kolejna karteczka wykonana przy użyciu materiałów pochodzących ze sklepu ITD Collection.
Dla chętnych i zainteresowanych zostawiam podlinkowane nazwy artykułów użytych w tej pracy i polecam je z całego serca:
- Kolekcja papierów Winter Animals
- srebrna folia TERMOTON,
- Świąteczny napis z arkusza: etykiety i napisy.

Pozostałe, niewymienione powyżej elementy i detale pochodzą z różnych innych źródeł :-)















Czy podoba Wam się taka zimowa, leśna i śnieżna sceneria na mojej karteczce?
A może zechcecie się nią zainspirować i dacie się zaprosić do nowego kartkowego wyzwania trwającego obecnie na blogu Art-Piaskownicy?
Co prawda głównymi bohaterkami wyzwania są kartki ale nie zapomnijcie że tym razem pierwsze skrzypce gra - BROKAT - jego użycie jest bezwzględnie konieczne do zaliczenia Waszej pracy w konkursowym podsumowaniu!!!!

To jak - jest motywacja ?- mam nadzieję że jest, bo na Zwycięzcę czeka świetna nagroda ufundowana przez naszego Sponsora :-) Po wszystkie wytyczne odsyłam na bloga Art-Piaskownicy a tym samym
będzie mi bardzo miło powitać Wasze prace wśród innych zgłoszeń do zabawy  - serdecznie zapraszam :-)))

Czy pamiętacie jak kilka postów wstecz zachęcałam Was do użycia gazy w swoich pracach?  Tutaj możecie z powodzeniem wykonać z niej zaspy śnieżne i zimową scenerię oprószoną brokatem - moja karteczka jest dobrym przykładem na to, że gaza "robi dobrą robotę". Nie obciąża projektu a nadaje przestrzenności, delikatności i buduje klimatyczny look:-)))


W dniu dzisiejszym na moim blogu powiało chłodem - w kolejnym wpisie pokażę Wam jak "zakonserwować" zimę , by cieszyła nas przez dłuższy czas :-)))
Choć przyznam się Wam, że mnie wcale zima nie cieszy, no chyba że jest taka łagodna i klimatyczna  - jak ta, zamknięta na stałe w swojej malutkiej, przezroczystej otoczce z akrylu ;-)))


Dziękuję wszystkim za odwiedzinki i pozostawione komentarze,  pozdrawiam gorąco, do zobaczenia całkiem niedługo :-)))

Inka


30 komentarzy:

  1. Piękna ta twoja karteczka. Ja lubię zimę, pod warunkiem że to jest jednak zima a u mnie deszcz leje od dwóch dni a takiej pogody nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz Aguś, u mnie też dzisiaj pada - choć ja nie lubię i słoty i mrozu, sama nie wiem co gorsze. Zimę mogę sobie zrobić na kartce i wtedy nawet chce mi się ją podziwiać - taka najbardziej mi odpowiada :-))) Dziękuję za odwiedzinki i pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  2. Kartka piękna, zimowa jak na ten czas, ale bynajmniej zimy na podkarpaciu nie znajdziesz , chyba , gdzieś głęboko w Bieszczadach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tereniu, u mnie też już dzisiaj pada deszcz więc prawdziwą zimę chyba tylko możemy sobie wyczarować za pomocą wyobraźni i dostępnych preparatów - u mnie brokat i biała farba akrylowa robią całą "robotę". Pozdrawiam milutko i dziękuję za wizytę!

      Usuń
  3. Halinko nie wiem kiedy Ty znajdujesz czas na te wszystkie bardzo pracochłonne prace. Na dodatek zawsze tak pięknie i wyczerpują wszystko opisujesz na blogu.
    Dzisiejsza inspiracja cudowna.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, zadaję sobie zawsze to samo pytanie wpadając w odwiedzinki do Ciebie - kiedy Ty to wszystko haftujesz, scrapujesz, decoupagujesz i teraz jeszcze szydełkujesz? Na pasję trzeba znaleźć czas, to jest dla mnie jak tlen, jak dobra muzyka, jak pożywienie - kocham, to, co robię i nie umiałabym przetrwać nawet tygodnia bez swojej pasji :-))) Myślę że większość z nas tak ma :-)))
      Dziękuje za przemiłą wizytę i również pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  4. Piękna karteczka, bardzo mroźna, dopracowana w szczegółach i cudnie się błyszczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu za takie piękne, malownicze podsumowanie mojej pracy :-)))

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło Agnieszko - dziękuje ślicznie:-)))

      Usuń
  6. Przecudna!!! I błyszczy się tak pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję - błyszczący efekt bardziej da się odczuć w realu, zdjęcia trochę przekłamują jego naturalny połysk :-))) Taki urok obiektywu - niestety nie da się uchwycić tego szczegółu na 100% :-)))

      Usuń
  7. Piękna,romantyczna karteczka,bardzo piękna kolorystyka :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mi miło Marylko, bardzo dziękuję i również pozdrawiam cieplutko!:-)))

      Usuń
  8. Pięknie opisałaś Kochana nadchodząca zimę. Bardzo bajkowo i oby tak było! Bo na razie deszcze, ciemno i chlapa :((. Kartka śliczna; bardzo lubię jak na swoich pracach przedstawiasz coś więcej niż tylko wzór. To takie małe obrazy na które można patrzeć, patrzeć, i patrzeć ... Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Justynko, pogoda jest paskudna i dołująca. Ale ja właśnie tak poprawiam sobie nastrój - robię to co lubię najbardziej i bardzo mi to pomaga w odzyskaniu dobrej formy i pozytywnego nastawienia :-))) Najlepsza terapia to własna pasja - przekonałam się o tym niejednokrotnie. Przesyłam moc pozdrowień i ściskam mocno :-)))

      Usuń
  9. W realu karteczka jest jeszcze piękniejsza:) Szczęściara ze mnie:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Bożenko - ze mnie też wielka szczęściara - w realu nie dość że świetnie wygląda to jeszcze dobrze grzeje - Twój komplecik oczywiście :-))) Uściski gorące!

      Usuń
  10. Halinko, cudna jest Twoja zimowa kartki i pięknie oddałaś nastrój zimy. A u mnie niestety ciągle pada deszcz i jest wcale niezimowo. Z tym większą przyjemnością podziwiam Twoją pracę.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu, z tego co widzę, w całej Polsce pogoda barowa - wszystkie Dziewczyny mi o tym piszą. No cóż nie mamy na to wpływu, ale możemy poprawić sobie nastrój odpowiednio skomponowanymi pracami - ja dzisiaj mam na blogu zimę :-))) Jak na nią patrzę to i mnie zimno się zrobiło :-)))
      Zatem przesyłam gorące uściski!

      Usuń
  11. Śliczna mroźna praca :) u mnie też deszczowo, szaro, buro i ponuro. Ale czekam na śnieżek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agunia, zatem życzę Ci śnieżku, jeśli lubisz, tęsknisz i na niego czekasz ;-)))
      Ja tam wolę cieplejszą zimę - mimo wszystko :-)))
      Przesyłam moc pozdrowień!

      Usuń
  12. Piękna karteczka w uroczym świątecznym klimacie! Serdeczności przesyłam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Alinko i również pozdrawiam cieplutko! :-)))

      Usuń
  13. Kolejna śliczna, mroźna kartka, ja uwielbiam taką scenerię o ile tylko nie mszę marznąć :) A u nas póki co deszczowo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, tak Lidziu - do środka zawsze można zajrzeć przez przezroczystą ściankę i nacieszyć oko - a po co marznąć jak nie trzeba? :-))) A u nas dzisiaj biało ;-(

      Usuń