piątek, 21 grudnia 2018

Sypnęło śniegiem

Witam cieplutko :-)))


Jak na prawdziwą Zimę przystało - sypnęło śniegiem, powiało chłodem i zmroziło wokół cały krajobraz. Pani Zima przybyła w pełnej krasie również do Art-Piaskownicy a ja mam zaszczyt zaprosić Was na nowe, śnieżne wyzwanie, o którym możecie poczytać TUTAJ.
Zima rządzi więc i u mnie iście śnieżna i oblodzona karteczka. Trzeba korzystać z uroków zimowej aury i uwiecznić ją na swoich pracach, bo nie wiadomo jak długo utrzyma się taka bajkowa sceneria za naszymi oknami. Ja tam zwolenniczką zimy raczej nie jestem ale prace w takich klimatach bardzo lubię tworzyć. I choć praktycznie przez ponad miesiąc bawię się brokatem, który udaje śnieżne zaspy, maluję sople lodu perłową konturówką a śnieg zastępuję białą farbą akrylową to powiem szczerze, że wcale nie znudziła mi się jeszcze ta tematyka.
W tym sezonie dobrą robotę zrobiły klimatyczne kolekcje papierów od ITD Collection, na których miałam zaszczyt pracować cały czas i przyznam się Wam, że jestem w nich zakochana.

Już wcześniej polecałam Wam zimowe zestawy papierków tej marki ale teraz mam na warsztacie zupełnie inną tematycznie kolekcję i widzę że jest to kolejne szaleństwo, które mnie opęta do reszty :-))), i które niebawem Wam tu zaprezentuję :-)))

A dzisiaj jeszcze zimowo i mroźnie - jak na pierwszy dzień tej pory roku przystało :-)))
































Kochani, u mnie właśnie nastąpił koniec bożonarodzeniowego kartkowania. Pomalutku zaczynam oswajać się z myślą że czas pożegnać shaker boxy, w których tak majestatycznie wyglądały sarny, stojące po kolana w zaspach z brokatu a sople lodu spływające po przezroczystym okienku pięknie podkreślały mroźny charakter moich prac.
Zimowe kolekcje powędrowały do szuflady, teraz pora na kolory, kwiaty i ocieplenie klimatu :-)))

Pozostawiam moc uścisków dla Was, pozdrawiam i zapraszam na kolejny - świąteczny wpis z życzeniami bożonarodzeniowymi :-)))

Inka

15 komentarzy:

  1. Halinko, uwielbiam Twoje zimowe kartki, wspaniale potrafisz oddać wrażenie mroźnej aury i zimowego klimatu.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Małgosiu, bardzo miło jest czytać Twoje ciepłe słowa :-))) Pozdrawiam i ściskam!

      Usuń
  2. Znów cudeńko - piękne są te Twoje zimowe kartki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję Aniu - trochę mi smutno że już koniec zimowego kartkowania. Wyjątkowo polubiłam w tym sezonie śnieżne prace i ciężko mi się z nimi rozstawać :- ))) Ale czas już na zmianę klimatu - teraz będzie więcej kwiatów i kolorów czyli, to, co również bardzo lubię :-)))

      Usuń
  3. Karteczka "na bogato" ;) ;)
    Też bardzo podobają mi się papiery z zimowego ITD :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, te papierki są urocze a karteczki na bogato lubię i w innej wersji chyba nie potrafię :-)))

      Usuń
  4. Cudowna kolejna inspiracja.
    Pozdrawiam i życzę pogodnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Aniu i odwzajemniam życzenia - Cudownych, pełnych magii Świąt:-)))Uściski!

      Usuń
  5. Kolejna ,piękna , zimowa karteczka. Tylko się zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję Moniczko za przemiły komentarz :-)))

      Usuń