czwartek, 27 grudnia 2018

Madonna z Dzieciątkiem

Witajcie :-)


Pozostając jeszcze w klimacie bożonarodzeniowym przychodzę do Was z wpisem, którego zapowiedź obiecywałam  już jakiś czas temu :-)
Dzisiaj powracam do malowidła na desce. Miałam zaszczyt wykonać je na wspólną wymiankę z Bożenką, prowadzącą bloga - Chrząszczowe robótki.
Dostałam wolną rękę w kwestii wyglądu pracy i doboru barw, więc nie zastanawiając się zbyt długo  postawiłam na bezpieczne i wszędzie pasujące brązy oraz bardzo jasne beże a dla ożywienia kolorystyki dołożyłam troszkę czerwieni w różnych jej tonacjach i odcieniach.
Postać Madonny z Dzieciątkiem osadziłam na tle złożonym z geometrycznych elementów imitujących witraż. Górną i dolną krawędź obrazu zdobi serwetka ryżowa z nadrukowanym roślinnym ornamentem w kolorze bordowym. Nałożone miejscami spękania wypełniłam złotą pastą strukturalną, która bardzo ładnie je uwydatniła i podkreśliła charakter pracy.
Na kilku ujęciach w zbliżeniu można zobaczyć słoje naturalnego drewna, przetarte i postarzone różnego rodzaju preparatami, a występujące miejscowo wypukłe włókna to nic innego jak naturalny  papier ryżowy, który w swej strukturze posiada grube, mięsiste a zarazem dość twarde nici.
Powierzchnię obrazu zabezpieczyłam matowym lakierem bezbarwnym, ten zabieg pozwolił pięknie wydobyć głębię barw i nadał pracy delikatnego, aksamitnego połysku.

A teraz zapraszam do obejrzenia fotek :-)))
























Moi Drodzy, drugie półrocze tego roku zaowocowało kilkoma wymianakmi, z których jestem po prostu zachwycona. Zostałam obdarowana przepięknymi wyrobami w różnych technikach twórczych - traktuję je jak swego rodzaju skarby, bo wiem że każda Dobra Duszyczka włożyła w ich wykonanie całe swoje serducho.
Chcę bardzo serdecznie podziękować wszystkim moim Drogim Czytelnikom a przede wszystkim tym Osobom, dla których moje prace przedstawiają nie tylko wartość artystyczną ale również duchową. Madonny z Dzieciątkiem i kilka Aniołów znalazło w ostatnich miesiącach swoje nowe domy a kolejne anielskie prace już pomalutku zaczynają powstawać.
Kochani, niezmiernie mi miło że tak chętnie chcecie gościć w swoich domach cząstkę mojej skromnej twórczości - to dla mnie ogromne wzruszenie, prawdziwy zaszczyt, mega pozytywna motywacja i zastrzyk twórczej energii :-))) Dziękuję Wam za to z całego serducha !!!

Jestem wdzięczna również za wszystkie piękne życzenia świąteczne i noworoczne pozostawione na blogu, nadesłane drogą e-mailową i pocztą, za Waszą obecność i chęć dzielenia się ze mną w swoimi spostrzeżeniami i opiniami, dziękuję że byliście ze mną przez cały 2018 rok i zapraszam serdecznie na kolejny - wypełniony twórczą miłością, pasją, kreatywnością i nowymi pomysłami :-)))

Pozostawiam moc uścisków i pozdrowień,
Inka

43 komentarze:

  1. Halinko cudowny ten Anioł, masz talent do malowania , i nie tylko do malowania :-). Super , że miałaś udane wymianki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Aniu, wymianki były ekstra - będę je długo i miło wspominać :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  2. Witaj Inko po świętach :))). Tak szybko zleciały, że chyba więcej było przygotowania niz samych świątecznych dni :)). Madonna cudna i dziękuję, że pokazałaś tyle detali ❤. Ja powtórzę się - wszystkie Twoje prace na drewnie malowane są niesamowite, powalające, zachwycające i bardzo oryginalne! I cieszę się, że również jestem ich szczęśliwą posiadaczką ❤. Ściskam mocno i przesyłam buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Justynko, ja dopiero dzisiaj ogarniam poświąteczne sprawy - zdecydowanie zbyt szybko ten czas zleciał - ale tak to już jest - co dobre, szybko się kończy:-) Mnie też spotkało to szczęście że właśnie Tobie mogłam ofiarować jedną z moich prac - wierzę że będzie przynosiła szczęście Tobie i Twojemu domowi :-))) Uściski i pozdrowienia przesyłam!

      Usuń
  3. Cudne prace tworzysz i widać, że wkładasz w ne dużo serca! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci pięknie za budujące komplementy i pozdrawiam serdecznie :-)))

      Usuń
  4. WOW!! Piękna!!
    Szczęśliwego Nowego ROKU!! Mnóstwa pomysłów i czasu na ich realizację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Agnieszko i również dla Ciebie cudownego i pełnego pasji Nowego Roku - a czasu ile by nie było to zawsze jest zbyt mało i nigdy nie wiem jak go podzielić, by spożytkować jak najbardziej efektywnie :-))) Uściski!

      Usuń
  5. Cudna praca!
    podziwiam wszystkich malujących, bo choć kocham obrazy to zupełne beztalencie jestem;D
    Szczęśliwego Nowego Roku życzę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Reniu, ogromnie mi miło że tu zajrzałaś :-))) Również dla Ciebie życzenia Szczęśliwego Nowego Roku :-))) Ściskam i pozdrawiam!

      Usuń
  6. Niezmiernie podziwiam Twój talent Halinko i kunszt wykonania. Ja na swojego anioła często spoglądam i się uśmiecham, nawet nie wiesz jaka Ci jestem za niego wdzięczna :) Wszystkiego dobrego po świętach Ci życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie Ci dziękuję Lidziu za piękny, wzruszający komentarz. Jest mi bardzo miło że Anioł przynosi Ci tyle radości każdego dnia - to dla mnie prawdziwy zaszczyt :-))) Odwzajeminim piękne życzenia i ściskam Cię mocno :-)))

      Usuń
  7. Dzieło sztuki! Podziwiam!
    Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Danusiu i jestem wdzięczna za Twoje budujące słowa :-))) Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń
  8. Halinko, to prawdziwe arcydzieło. Twoje Madonny i Anioły mają duszę.
    Ściskam mocno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ pięknie napisałaś Małgosiu - to prawdziwie wzruszające, motywujące i przemiłe słowa, za które jestem Ci bardzo wdzięczna :-))) Uściski i pozdrowienia!

      Usuń
  9. Prawdziwe cuda u Ciebie Inko. Piękna Madonna. Za mojego Anioła będę Ci dziękować w nieskończoność. To zaszczyt gościć go u siebie. Całuję Cię mocno. Monika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniczko, już napisałam raz ale się powtórzę - wykonać go dla Ciebie było ogromnym zaszczytem i cieszę się że tak ciepło przyjęłaś tę pracę do swojego domu - niech każdego dnia świeci dla Ciebie słonko, Kochana :-))) Przesyłam uściski i gorące pozdrowienia :-)))

      Usuń
  10. Chociaż obie Madonny różnią się szczegółami to łączy je jedno. Wielkie serce i miłość, które włożyłaś w ich wykonanie i to widać doskonale. Mieć taki Skarb to szczęście i Ty mi je podarowałaś:)))
    Dziękuję raz jeszcze i gorąco pozdrawiam! Bożena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożenko, tak mi miło że nie umiem znaleźć słów by określić jak :-))) "Dziękuję" to zbyt mało - ale nie znajduję innego słowa - zatem dziękuję pięknie za tę naszą cudowną wymiankę. Jestem bardzo szczęśliwa że do niej doszło i zachwycona całym dobrem, jakim mnie obdarowałaś. Ściskam Cię mocno za cieplutki komplecik, z którym nie rozstaję się od dnia, kiedy stałam się jego szczęśliwą posiadaczką. Nawet nie wiesz jak bardzo pokochałam Twoje dziergane cudeńka - są wspaniałe i noszę je z wielką przyjemnością :-))) Przesyłam mocne uściski i gorące pozdrowienia z Krakowa :-)))

      Usuń
  11. Podziwiam Twoje anioły i Twoje rękodzieło!
    Pozdrawiam poświątecznie i życzę by Cię wena nigdy nie opuściła, byś mogła tworzyć i cieszyć innych swoimi pracami:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Alinko, czytać tak piękne słowa o sobie troszkę mnie zawstydza a zarazem bardzo podbudowuje :-))) Jestem wdzięczna za piękne życzenia i kieruję do Ciebie te same słowa - Alinko, oby twórczy czas nigdy się nie skończył a pomysłów przybywało z każdym dniem więcej :-))) Uściski i pozdrowienia!

      Usuń
  12. Prześliczna Madonna Halinko, to bardzo emocjonalny obraz. Jak zwykle zadbałaś o wszystkie detale.
    Przesyłam poświąteczne uściski :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję Ewuniu, przyznam, że często znajduję u Ciebie inspirację bo tworzysz równie emocjonalnie, pięknie i z głębi serca. Cieszę się że i Ty również w ten sposób postrzegasz moje prace - to dla mnie ogromny komplement :-))) Odwzajemniam poświąteczne uściski i pozdrawiam Cię bardzo cieplutko!

      Usuń
    2. Najwyraźniej mamy podobną wrażliwość na piękno :))) Dziękuję za ciepłe słowa.
      Szczęśliwego Nowego Roku Halinko!

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie Basiu :-))) i również pozdrawiam Cię bardzo serdecznie!

      Usuń
  14. Przepiękna praca, z przyjemnością pooglądałam zdjęcia :)
    Życzę kolejnego twórczego roku i wielu ciekawych pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Aniu i Tobie również - cudownego, kreatywnego i pełnego pomysłów, Szczęśliwego Nowego Roku :-)))

      Usuń
  15. Przecudna praca! Ciężko wzrok oderwać:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Madziu - to dla mnie prawdziwy zaszczyt :-)))

      Usuń
  16. Piękna praca! Poświątecznie, ale życzę Ci, aby klimat świąt jeszcze na długo gościł w Twoim domu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo gorąco dziękuję za przemiłą wizytę i odwzajemniam poświąteczne życzenia :-)))

      Usuń
  17. Ach, ta praca jest taka "Twoja" - widać w niej Twoją rękę, Twój styl, Twoje wyczucie kolorów i estetyki... :)
    Wspaniale, że Twoje dzieła znajdują nowych właścicieli i fanów!
    I och, jak zazdroszczę, że masz czas tworzyć takie cuda ;) Twoje prace są bardzo inspirujące, pełne twórczej energii, zawsze jak je widzę to myślę "ojej, ja też chcę!" :) Tylko z czasem krucho ;) ;)
    pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiesz Justynko, jak bardzo wyjątkowo poczułam się po przeczytaniu Twojego komentarza - dziękuję Ci pięknie, Kochana i życzę by z każdym miesiącem udawało Ci się wygospodarować więcej wolnych chwil dla siebie i dla Twoich pasji, choć wiem że przy małej Ewuni nie jest to takie łatwe.
      Przyjdzie taki czas, że będziecie obie tworzyć piękne rzeczy, czego Ci życzę z całego serca :-))) Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  18. Witaj Inko, piękną madonnę z dzieciątkiem zrobiłaś, świetna kreska i kolory. Madonna jest taka spokojna, majestatyczna. Po prostu magia:)
    Ja Tobie Inko życzę wspaniałego Nowego Roku, aby wszystkie marzenia były w zasięgu Twojej ręki i ziściły się. Pomyślności i uśmiechu na co dzień.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Aniu, cieszę się że praca przypadła Ci do gustu.
      Twoje życzenia sprawiły mi mnóstwo radości - odwzajemniam wszystkie z całego serca i dziękuję za pamięć:-))) Pozdrawiam gorąco!

      Usuń
  19. Przepiękna madonna !!! masz niepowtarzalny talent Halinko :)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie Marylko i przesyłam moc pozdrowień noworocznych :-)))

      Usuń
  20. Coś przepięknego Halinko.:) Niech Mateczka opiekuje się czule Tobą i Twymi bliskimi, a Boże Dzieciątko zsyła obfite łaski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lenka, dziękuję ślicznie za każde Twoje słowo i Tobie życzę dokładnie tak samo, Kochana - niech Nowy Rok obfituje w łaski a każdy dzień przynosi zdrowie i szczęście :-))) Uściski gorące!

      Usuń