sobota, 24 sierpnia 2024

Na roczek dla chłopca

 Cześć Moi Mili :-)


Ach te boxy - uwielbiam je tworzyć :-)  Magiczne niespodzianki dla dzieciaczków, pełne beztroskiej radości to fajna forma podarunku na wszelkie okazje.
Posiadają zaskakujące wnętrze i bardzo ciekawą otoczkę. Wypełnione słodkimi, dziecięcymi grafikami i miniaturowymi ozdobami, wywołują szeroki i szczery uśmiech na każdej małej buźce :-)



Dzisiaj kolejny boxik wykonany na roczek - tym razem dla chłopca, dlatego w projekcie nie mogło zabraknąć ulubionych zabawek małego konstruktora. Są elementy płaskie i przestrzenne: klocki, konik na biegunach, huśtawka, samochody, samoloty i oczywiście pluszaki - ukochane przytulanki Maluszków.

Na  pokrywce umieściłam torcik urodzinowy z jedyneczką a wewnątrz kieszonki - schowki, przeznaczone na płaskie podarunki dla młodziutkiego Jubilata.

W pracy "zmiksowałam" papiery scrapowe od kilku producentów. Urocze grafiki, zdobiące wewnętrzne ścianki boczne pochodzą z chłopięcej kolekcji marki Margaret Mycrfatime.

Kochani, już nie raz pisałam, że kocham tworzyć dla dzieci. I przepraszam że się powtarzam, ale za każdym razem, kiedy w mojej pracowni powstaje praca dla Maluszka, ja jestem podwójnie szczęśliwa. Dzięki tej beztroskiej twórczości mam okazję niejako teleportować się w czasie do wspomnień z dzieciństwa - kolorowego, radosnego, pełnego pozytywnych doznań, bezstresowego i nieskomplikowanego.
I to jest najlepsze, czego doświadczam - a wszystko za sprawą tej, niezwykle przyjemnej, tematyki twórczej.



















Dzisiaj tyle, Kochani a za parę dni pokażę Wam delikatny komplecik na ślub.

Pozdrawiam cieplutko,

Inka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz