wtorek, 13 sierpnia 2024

Ł jak ŁAPACZ SNÓW - DT KARTKOWE ABC

 Cześć Kochani :-)


KARTKOWE ABC
zaprasza do udziału w nowym wyzwaniu. Temat jest cudowny, wakacyjny, marzycielski i bardzo inspirujący.
"Ł jak ŁAPACZ SNÓW " - i wyobraźnia zaczyna pracować . Ile głów, tyle pomysłów, ile rąk tyle fantastycznych prac. 


A teraz zapraszam do obejrzenia mojej propozycji - liczę na to, że mimo wakacyjnego luziku i leniuchowania poczujecie się choć troszkę zainspirowani :-)

 


 

 Moja praca powędrowała do kogoś bardzo wyjątkowego, powstała na zamówienie a każdy jej szczegół ma ściśle określone znaczenie i symbolikę.
Jest tajemniczo, intrygująco i romantycznie. 
Każdy najdrobniejszy detal umieszczony w kompozycji, został wcześniej przemyślany, skonsultowany i omówiony i nie jest dziełem przypadku lecz odpowiedzią na oczekiwania Zamawiającego.

 Połączyłam ze sobą dwie ulubione techniki - scrap i mixed media, dzięki którym udało mi się osiągnąć zamierzony cel i zachować swój styl.
Są również elementy koronkowe oraz ręcznie dziergana serwetka, umieszczona w centralnej części łapacza.

Skrzydło anielskie, czerwone serca, klepsydra odmierzająca czas, maski teatralne, żółte półksiężyce, pióra i koronkowe wstawki sprawiły że praca nabrała oryginalnego wyglądu i kobiecego charakteru :-)

Do wykonania projektu użyłam między innymi: papierów marki Margaret Mycraftime, tekturek od ITD Collection, preparatów mediowych marki CADENCE - ze sklepu DREAMS.







 








 






Pracę zgłaszam na wyzwanie:

 


 Kochani, KARTKOWE ABC czeka na Wasze przepiękne prace - serdecznie zachęcam do udziału w wyzwaniu :-)

Pozdrawiam wakacyjnie,

Inka


2 komentarze:

  1. super kartka! Podobają mi się szydełkowe elementy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Jaki cudowny klimat <3 Dziękuję Ci za udział w naszym wyzwaniu w ScrapAndMe :)

    OdpowiedzUsuń