piątek, 26 lipca 2024

Z pasji ... dla pasji - Ramka dla Tatromaniaczki

 Cześć Kochani :-)


Dzisiaj kolejna ramka, lecz tym razem jest dla mnie wyjątkowa - bo to praca osobista.
Projekt powstał z pasji ... dla pasji a dedykuję go pewnej odważnej, spontanicznej i trochę szalonej Dziewczynie, która jest ... moją rodzoną Siostrą :-)

 

 



Mnie już znacie, dobrze wiecie że nade wszystko kocham rękodzieło i działam w kilku ulubionych technikach. Natomiast pasją mojej Siostry - wielkiej miłośniczki Tatr - są podróże, wędrówki wysokogórskie, wspinaczka skałkowa a w tym sezonie także WKT.

Jak widzicie, jesteśmy bardziej różne niż podobne a nasze zainteresowania skutecznie równoważą charaktery.
Chociaż na co dzień staram się tego nie uzewnętrzniać, jestem zodiakalnym Baranem i cechuje mnie natura impulsywna. Dla jej okiełznania potrzebuję totalnego wyciszenia, oddając się pracy rękodzielniczej w zaciszu swojej pracowni.

Natomiast Siostra to osoba o spokojnym usposobieniu, dlatego tę cechę stara się zrównoważyć sporą dawką adrenaliny, którą wyzwala w sobie uprawiając wyczynowe hobby :-)

Ramka, którą dzisiaj pokażę, jest projektem przestrzennym, wykonanym z kilku, nałożonych na siebie, warstw.
Do jej stworzenia wykorzystałam farby i preparaty mixed mediowe marki CADENCE oraz własne techniki łączone.

Starałam się uchwycić panoramę Wielkiej Korony Tatr, którą połączyłam ze zdjęciem, wykonanym podczas wspinaczki na jedną z pionowych ścian skalnych pewnego szczytu.
Jestem ciekawa czy zgadniecie - jakiego?













Kochani, dzisiaj piątek, piąteczek, piątunio zatem zmykam do pracowni, rozładować nagromadzone emocje i wyciszyć się po dość intensywnym tygodniu.

Wam również życzę spokojnego wypoczynku w ten słoneczny i upalny weekend.

Uściski i pozdrowienia,

Inka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz