wtorek, 30 lipca 2024

Urodzinowy exploding box z Jednorożcami

 Hej Kochani :-)


Dzisiaj pokażę Wam kolejny dziecięcy projekt. Przygotowałam urodzinowe pudełeczko dla Małej Księżniczki :-)



Już niedługo malutka Bianka będzie świętować swoje pierwsze urodzinki. Aby umilić Dziewczynce tak ważną uroczystość, miałam niezwykłą przyjemność wykonać taką oto niespodziankę.
I przyznam się - że tworząc tę pracę, bawiłam się jak dziecko.
Postanowiłam że w mojej bajkowej Krainie Jednorożców będzie słodko, wręcz cukrowo. 

Sami zobaczcie - smakowity torcik aż się prosi by go spałaszować, karuzela z konikami zaprasza na zakręconą przejażdżkę a młodziutki Jednorożec urzeka swym radosnym i beztroskim spojrzeniem.
W centralnej części pracy umieściłam tekturkę - rowerek i miniaturowego pluszaka.
Praca została spersonalizowana imieniem dziecka a na jednej ze ścianek umieściłam okrągły karnecik z życzeniami.

Zewnętrzna strona boxa utrzymana jest w podobnej tematyce i kolorystyce. 
Nic dodać, nic ująć - Jednorożce rządzą ;-)


















 Pracę zgłaszam na wyzwania:

 


 

 

Do zobaczenia, pozdrawiam,

Inka


3 komentarze:

  1. Sympatyczny box, ile w nim szczegółów . Piękny wyszedł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pudełeczko z niespodzianką. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesłodki boksik! Dziękuję za udział w wyzwaniu ScrapAndMe

    OdpowiedzUsuń