czwartek, 22 czerwca 2023

Złote Gody - pamiątkowe LO w ramce

 Hej Kochani :-)


Ależ ja kocham tworzyć pamiątki ślubne i rocznicowe - romantyczne, subtelne, pełne kwiatów i oczywiście z fotkami Małżonków na pierwszym planie :-)

 


Ta fantastyczna forma jaką jest LO, zwłaszcza zamknięte w ramce, urzeka mnie swoją indywidualną wymową i piękną, przestrzenną oprawą.
Niestety na zdjęciach ta przestrzenność nie jest tak dobrze widoczna jak w realu, niemniej jednak mam nadzieję że Wasza wyobraźnia troszkę pomoże w trójwymiarowym odbiorze tej pracy ;-)

Dzisiaj projekt personalizowany, wykonany dla pewnej pary z pięćdziesięcioletnim stażem małżeńskim.
Jak przystało na Złote Gody - jest sporo złota w postaci złoconych ramek i niektórych, wybranych elementów, które cudownie kontrastują z bielą kwiatów oraz tekturek, a te, z kolei, skrzą się i połyskują diamentowym brokatem.
Zaprezentowane tekturki pochodzą od różnych producentów:
ażurowe ramki/serwetki to oczywiście Scrapiniec, cudowne różyczki od Margaret, natomiast zakochana para - to projekt własny ;-)
Przepiękny papier widoczny w tle, posiada delikatny, beżowy deseń a pochodzi z jednej z moich ulubionych kolekcji od ScrapAndMe.

Praca jest jasna, czysta i delikatna, choć bogato zdobiona - na życzenie osoby zamawiającej, która poprosiła o sporą ilość kwiatów i wyjątkowy, personalny wystrój projektu.
Mam nadzieję że podołałam wyzwaniu i spełniłam oczekiwania Zamawiającej, jak również Szacownych Jubilatów :-)













 

W projekcie wykorzystałam arkusz 0102 oraz elementy do wycinania z kolekcji  "Simple Story 3" od ScrapAndMe

 

Praca wędruje na wyzwania:

 


Pozdrawiam Was serdecznie,

Inka


1 komentarz: