sobota, 3 czerwca 2023

Pamiątka komunijna z "mroźnym" akcentem - DT MARGARET

 Witajcie Kochani :-)

Maj to miesiąc z dominującą przewagą uroczystości komunijnych, zatem moja dzisiejsza inspiracja jeszcze w tym temacie ;-) 

 


 Poprzednio prezentowałam dziewczęce pamiątki z użyciem papierów z dwóch różnych kolekcji a dzisiaj przyszła kolej na pamiątkę dla chłopca i tym samym pożegnanie tegorocznego sezonu komunijnego ;-)
Projekt, którym chcę Was zainspirować, powstał z zimowej kolekcji papierów "Winter it's Coming".
Delikatne pastele i mroźne błękity przeplatają się z tu mocniejszymi akcentami turkusu i szarości. Barwy te stworzyły idealne tło pod budowę kompozycji na kartce i bardzo wdzięczną jej oprawę, w postaci pudełka z okienkiem.
W centralnej części pracy umieściłam przestrzenną tekturkę komunijną - kielich z hostią oraz kiście winogron a u podnóża ułożyłam kompozycję z ręcznie wykonanych białych i niebieskich kwiatów. Całości dopełniają niezawodne i moje ulubione - zielone listeczki :-)
Piękną ozdobą kartki jest biały ażur brzegowy, wycięty przy pomocy dziurkacza. W narożnikach umieściłam urocze tekturki od Margaret, które swym wyglądem trochę przypominają mi owoce winogron. 
We wnętrzu kartki przewidziałam miejsce na wpisanie życzeń oraz zakładkę na pieniężny podarunek dla dziecka :-)
Pudełko na karteczkę jest skromne i proste a przezroczyste okienko zdradza jego wewnętrzną zawartość, która już sama w sobie daje poczucie estetycznej dekoracji, elegancko opakowanej :-)
Kochani, choć sezon komunijny powoli się kończy, mam nadzieję że mój pomysł na wykonanie pamiątki komunijnej przypadnie Wam do gustu, a może ktoś zechce z niego skorzystać - polecam i zachęcam.

 












W dzisiejszym projekcie wykorzystałam:

-  kolekcję papierów "Winet it's Coming":
- arkusz PSM 0501,
- arkusz PSM 0503,
- arkusz PSM 0504,
- arkusz PSM 0506,
- arkusz PSM 0508,
- arkusz z listeczkami PSM 0414,
- tekturki brzegowe TBM 0084,
- tekturki dekory TBM 0042

Pozdrawiam Was gorąco i wiosennie,
Inka


2 komentarze: